• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خوشحالی مربی ایرانی شاغل در تیم والیبال زنان پورتو، از حضورش در این تیم پرتغالی

خوشحالی مربی ایرانی شاغل در تیم والیبال زنان پورتو، از حضورش در این تیم پرتغالی

پیام جوان: سمیرا ایمانی مربی نام‌آشنای والیبال زنان ایران که به کادرفنی تیم پورتو پرتغال پیوسته و در این تیم در کسوت مربی مشغول به فعالیت شده است، در گفتگوی خود با رسانه باشگاه پورتو گفت: من یک مربی ملی در رده سنی پایه بوده‌ام، از این‌که در پورتوی پرتغال هستم، خوشحالم. پورتو یک باشگاه حرفه‌ای در سطح اروپا و حتی جهان است. پورتو یک باشگاه مشهور بین مردمان ایران است چرا که مهدی طارمی در تیم فوتبال این باشگاه حضور دارد.

وی افزود: خیلی از مردم ایران فوتبال پورتو را به واسطه حضور طارمی دنبال می‌کنند و من خیلی خوشحالم که در این باشگاه کار می‌کنم، چون واقعا این باشگاه یک باشگاه خیلی خیلی حرفه‌ای است.

ایمانی درباره تجربه حضورش در کادرفنی پورتو توضیح داد: آقای کارلوس کارِنو سرمربی خیلی خوبی است و قبلاً هم بازیکن بسیار خوبی بوده، مربی حرفه‌ای است و باعث خوشحالی من است که در کنار این سرمربی مشغول به کار شده‌ام.

مربی ایرانی تیم والیبال زنان پورتو در ادامه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم زنان والیبالیست عضو تیم پورتو، بازیکنان حرفه‌ای بوده و در اختیار تیم هستند؛ آن‌ها همگی کمک می‌کنند تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

سمیرا ایمانی در واکنش به حضورش در لیگ پرتغال هم پاسخ جالبی به رسانه پورتو داد و گفت: من اولین مربی زن ایرانی هستم که در یورولیگ حضور دارد و از این بابت بسیار خوشحالم و از اعتماد مدیران باشگاه تشکر می‌کنم. من باشگاه پورتو و شهر پورتو را دوست دارم، فکر می‌کنم و امیدوارم به‌زودی بتوانم که زبان پرتغالی را هم یاد بگیرم.

  تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک پیروزی دیگر دست یافت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان