• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیش بینی کارشناسان: به زودی اتریوم از بیت‌کوین پیشی گرفته و جایگاه نخست بازار را در دست می‌گیرد

پیش بینی کارشناسان: به زودی اتریوم از بیت‌کوین پیشی گرفته و جایگاه نخست بازار را در دست می‌گیرد

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، اتریوم یکی از بزرگترین رمزارزهای جهان به شمار می‌رود که در حال حاضر پس از بیت‌کوین در جایگاه دوم قرار گرفته است. بر اساس گزارش ارائه شده توسط گلدمن ساکس، پیش‌بینی می‌شود که این رمزارز به زودی از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد و جایگاه نخست بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

به گفته کوین دسک، قیمت اتریوم در حال حاضر به بیش از ۲هزار و ۲۰۰دلار رسیده و ارزش بازار آن بیشتر از ۲۶۰میلیارد دلار برآورد شده است. به گفته یکی از کارشناسان، همانطور که این رمزارز در طول سال‌های اخیر افزایش یافته، همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

استیو ارلیچ، مدیرعامل و بنیان‌گذار Voyager Digital اظهار کرد: “با توجه به افزایش قابلیت‌های اتریوم، این رمزارز به رشد خود ادامه خواهد داد و در طول دو تا پنج سال آتی پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای خواهد داشت.”

لازم به ذکر است که آقای ارلیچ تنها فردی نیست که درباره رشد بزرگ اتریوم در سال‌های آینده صحبت می‌کند.

یک هیات متخصص رمزارزها پیش‌بینی کرده که ارزش اتریوم می‌تواند بیش از ۱۵۰درصد تا پایان سال جاری رشد کند و به ۴هزار و ۵۹۶دلار برسد. همچنین احتمال دارد این سکه تا سال ۲۰۲۵ به ارزش ۱۷هزار و ۸۱۰دلار دست یابد.

این ارقام بر اساس پیش‌بینی ۲۷نفر از ۴۲کارشناسی است که مرکز فایندر از آنها نظرسنجی کرده است.

از طرفی برخی از کارشناسان بر این باورند که قیمت اتریوم تا سال ۲۰۲۲، بیش از دو برابر خواهد شد و تا دسامبر ۲۰۲۵ ارزش آن به بیش از ۱۷هزار و ۸۰۰دلار خواهد رسید.

همچنین این هیات کارشناسان رمزارز انتظار دارد که قیمت اتریوم تا سال ۲۰۳۰، به ۷۱هزار و ۷۰۰دلار صعود کند.

  واکنش دلار در بازار آزاد تهران به سفر رئیسی به آمریکا

با این حال، یکی از معامله‌گران نیز معتقد است که قیمت اتریوم در طول ۹سال آینده ۱میلیون دلار خواهد بود. این پیش‌بینی قیمت، در اوایل سال جاری توسط رائول پاول، مدیر سابق گلدمن ساکس انجام شد.

از طرفی ایلان ماسک نیز اخیرا از سه رمزارز بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین حمایت کرده که باعث رشد این ارز دیجیتال شده است.

از سوی دیگر، ویتاک، یکی از کارشناسان بازار اظهار کرد که اصول بنیادی سکه اتریوم بسیار قوی است. وی در خصوص دیدگاه خود توضیح داد: “دیدگاه طولانی مدت من در مورد اتریوم صعودی است و ما مشتاقانه منتظر اتریوم ۲.۰ هستیم.”

وی همچنین افزود: “اگر این مورد باعث کاهش کارمزد مبادلات شود، پیش‌بینی می‌کنم که ارزش بازار اتریوم در طول پنج سال آتی به یک میلیارد دلار برسد. این موضوع می‌تواند قیمت اتریوم را به کانال ۹هزار دلاری برساند.”

از این رو، اکثریت هیات کارشناسان نظرسنجی شده توسط مرکز فایندر معتقدند که اکنون زمان مناسب خرید اتریوم است.

بر اساس گزارش ارائه شده، یکی از کارشناسان خاطرنشان کرد که اتریوم به دلیل نوآوری‌های معتبر در خصوص به کارگیری بهره‌وری انرژی، در مقایسه با بیت‌کوین رشد قابل توجهی تجربه خواهد کرد.

تنها ۱۰نفر از هیات کارشناسان پیشنهاد کردند که اتریوم را بفروشید، در حالی که ۲۷نفر از آنها اظهار کردند که آن را نگاه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان