• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش تند باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به صحبت های سرمربی استقلال تهران

واکنش تند باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به صحبت های سرمربی استقلال تهران

پیام جوان: به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان، اظهارات فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از بازی شب گذشته دو تیم که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان سبب شد تا واکنشی نسبت به این موضوع انجام شود.

بیانیه باشگاه ذوب آهن در خصوص سرمربی استقلال تهران به شرح زیر است:

از تاریخ تشکیل و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تا به امروز همواره نام باشگاه‌های بزرگ با مربیان بزرگ عجین بوده است اما متأسفانه برای نخستین‌بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی اخلاق که در هیجان بردهای مسابقات است همراهی می‌کند.

اظهارات سخیف آقای مجیدی پس از پایان دیدار این تیم در مقابل تیم ذوب‌آهن توهینی آشکار به مردم شریف و شهید پرور اصفهان و باشگاه ۵۴ ساله ذوب‌آهن با پشتوانه عظیم پیشکسوتان، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هواداران عزیز ذوب آهن، شاهدی بر این مدعاست که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار کودکانه یک مربی بی اخلاق خدشه‌دار ودر معرض آسیب قرار گرفته است. این در حالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کوچک‌ترین بی احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده و تنها مباحث فنی را مطرح کرد.

آقای مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق‌زده آن جمله‌ای از بزرگان فوتبال جهان را که هیچ سنخیتی با حد و اندازه اش ندارد تکرار کرد که فراموش کرده که وضعیت امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم‌پوشی از مجوزهای حضور برخی بازیکنان، پنجره‌های بسته را بدون مجوزهای قانونی برویش باز کرده‌اند و به‌به و چه‌چه برخی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می‌کند.

  سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن

امید به این‌که باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال با هوادارانی محترم، من‌بعد علاوه بر بحث فنی، با نام‌هایی در حد و اندازه استقلال و با اخلاق عجین باشد. مرور تاریخ نشان می‌دهد رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران، بر پایه دوستی و جوانمردی بوده و با این سخنان خدشه دار نخواهد شد ولی لازم است آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و هواداران عزیز ذوب آهن عذرخواهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان