• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نگرانی‌های تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه دیدار با عربستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

نگرانی‌های تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه دیدار با عربستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ژاپن در ادامه مسابقات مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز ۱۵ مهر در استادیوم ملک عبدالله به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود.

ژاپن در گروه دوم این رقابت‌ها، بعد از استرالیا و عربستان (هر کدام ۶ امتیاز)، در رده سوم قرار دارد و تنها ۳ امتیاز گرفته است.

طبق اعلام کانال فوتبال ژاپن، گرمای هوا در عربستان و حضور تماشاگران در ورزشگاه دو نگرانی و دغدغه بزرگ تیم ملی ژاپن در این مسابقه است.

به گفته مقامات سعودی، در بازی با ژاپن اجازه ورود به تماشاگران معادل ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه داده شده است و این یعنی بیش از ۳۷ هزار تماشاگر عربستانی در استادیوم حاضر خواهند بود.

همچنین آب و هوای عربستان هنگام بازی با ژاپن همانند تابستان است و گرمای بیش از حد، ممکن است برای بازیکنان ژاپن دردسرساز شود.

علاوه بر این، ژاپنی‌ها با مشکل دیگری هم مواجه هستند. آنها بعد از بازی با عربستان باید به خانه خود بازگردند و بلافاصله برای چهارمین بازی این مرحله مقابل استرالیا (۲۰ مهر) آماده شوند. فاصله زیاد رفت و برگشت تا عربستان و خستگی ملی پوشان این کشور از جمله مسائلی است که ژاپنی‌ها را نگران کرده است.

  حضور مثبت ادواردو کاماوینگا در تیم رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان