• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به جام جهانی ۲۰۲۲

احتمال اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به جام جهانی ۲۰۲۲

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، رقابت‌های جام جهانی فوتبال هفت نفره قرار است طی روزهای ۲۷ آوریل تا ۱۶ می سال ۲۰۲۲ (۷ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) به میزبانی شهر بارسلون در کشور اسپانیا برگزار شد.

یکی از تیم‌هایی که به نظر می‌رسید در این تورنمنت حضور پیدا کند، تیم ایران بود؛ تیمی که در آخرین رنکینگ جهانی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. اردوهای تمرینی نیز به منظور کسب آمادگی برگزار شد، اما مهلت ثبت‌نام به پایان رسید و خبری از نام‌نویسی تیم ایران نشد.

عدم اعزام به این رویداد با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون انجام و شرایط مالی و اولویت‌بندی در اعزام‌ها، دلیل این کار عنوان شد. مسئولان فدراسیون عنوان کردند که این اعزام نیازمند بودجه حداقل ۲ میلیارد تومانی است و فدراسیون شرایط لازم برای فراهم کردن این مبلغ را ندارد.

به واسطه این موضوع، عنوان شد که اگر انجمن فوتبال هفت نفره بتواند مبلغ مورد نظر را از طریق جذب اسپانسر فراهم کند، حضور تیم ملی در جام جهانی نیز میسر است، البته این در شرایطی خواهد بود که فدراسیون جهانی نیز با درخواست ایران مبنی بر حضور در این رویداد و ثبت‌نام مجدد موافقت کند.

در همین حال مسئولان انجمن صحبت‌هایی را با دو اسپانسر انجام داده و در صورت تایید نهایی، این دو اسپانسر می‌توانند هزینه سفر به اسپانیا را فراهم کنند. این در حالی است که ثبت‌نام مجدد که با درخواست ایران از فدراسیون جهانی صورت گرفته بود، تا یکی دو روز آینده به پایان می‌رسد و مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین باید خیلی زود تکلیف ماجرای اعزام یا عدم اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص کنند.

  مهدی طارمی با عقد قراردادی ۳ ساله و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم اینتر خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان