• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رد دو پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه

رد دو پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در تابستان گذشته تمام مقدمات فراهم شده بود تا کیلیان امباپه بالاخره به رئال مادرید ملحق شود. لوس بلانکوس حتی پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی خود را هم برای جذب ستاره فرانسوی به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما این باشگاه ترجیح داد که قید این پول بزرگ را بزند تا امباپه یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

باشگاه پاری‌سن ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید قرارداد کند و حتی گزارش ها طی ماه های اخیر حاکی از آن بوده که پی‌اس‌جی پیشنهاد تمدید کوتاه‌مدت را هم به این بازیکن ارائه داده که البته با مخالفت او روبرو شده است.

شواهد حاکی از آن است که کیلیان امباپه تصمیم نهایی خود برای جدایی از پاری‌سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید را اتخاذ کرده و بعید به نظر می رسد که باشگاه فرانسوی دیگر شانسی برای حفظ این ستاره کلیدی خود داشته باشد.

در همین راستا اتلتیک گزارشی منتشر کرده و مدعی شده کیلیان امباپه دو پیشنهاد جدید اخیر پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده و حالا با توجه به این موضوع رئال مادرید مطمئن شده که در تابستان پیش رو این بازیکن را به شکل آزاد به خدمت خواهد گرفت.

  علیرضا منصوریان، گزینه نخست هدایت تیم صنعت نفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان