• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شروع دیدار ملی پوشان ایران در رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان با دو تیم آمریکا و قطر

شروع دیدار ملی پوشان ایران در رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان با دو تیم آمریکا و قطر

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در نخستین روز برگزاری دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در یونان به مصاف تیم‌های ملی آمریکا و قطر خواهد رفت.

دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان در حالی از روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه کار خود را در جزیره کرت یونان آغاز خواهد کرد که پیش از این قرار بود این مسابقات در سال ۲۰۲۱ در پرتغال برگزار شود اما همه گیری بیماری کووید ۱۹، زمان و مکان این رویداد را تغییر داد.

دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۴ تا ۲۹ خرداد در هراکلیون یونان برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران در روز نخست این مسابقات از ساعت ۱۲:۴۰ با تیم قدرتمند آمریکا قهرمان رقابت‌های آمریکای شمالی و مرکزی دیدار خواهند کرد. هر دو تیم ایران و آمریکا نخستین تجربه خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان سپری می‌کنند و به همین خاطر دیدار اول ملی‌پوشان ایران از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

در ادامه روز نخست رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف قطر خواهد رفت. دیدار دو نماینده آسیا در حالی برگزاری خواهد شد که پیش از این در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به شکست قطر شده و در ادامه به عنوان قهرمانی رسیده بودند. حال مصاف جذاب قهرمان و نایب قهرمانی آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد و هر دو تیم برای کسب پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت. قطر نیز مانند ایران و آمریکا برای نخستین بار است که در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور پیدا می‌کند.

  آلکاراس صدرنشین رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس ایندین ولز در آمریکا

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف سوئد می‌روند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شد ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده اند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.

در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

رهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند. مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان