• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • قیمت دلار صرافی‌ها در بازار سه‌شنبه ۲۶ بهمن

قیمت دلار صرافی‌ها در بازار سه‌شنبه ۲۶ بهمن

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۵ تومان افزایش، ۲۵,۳۸۹ تومان نرخ گذاری شد. دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۶۲ تومان افزایش، ۲۵,۲۱۱ تومان نرخ گذاری شد. دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۸۴ تومان افزایش، ۲۵,۳۲۵ تومان نرخ گذاری شد. دلار کانادا با افزایش ۰.۷۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۱,۳۴۹ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۳۴ (بیست و پنج هزار و دویست و سی و چهار ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ – با رشد ۰.۶۱ درصدی به ۲۵,۳۸۹ (بیست و پنج هزار و سیصد و هشتاد و نه ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۱۴۹ (بیست و پنج هزار و یکصد و چهل و نه ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ – با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۲۵,۲۱۱ (بیست و پنج هزار و دویست و یازده ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۴۱ (بیست و پنج هزار و دویست و چهل و یک ) تومان رسیده بود، امروز – سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ – با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۲۵,۳۲۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

  نگاهی به قیمت ده رمز ارز بازار در روز یکشنبه ۳۰ ژانویه

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان