• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیونل مسی اتریشی از فهرست بلوگرانا کنار گذاشته خواهد شد

لیونل مسی اتریشی از فهرست بلوگرانا کنار گذاشته خواهد شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تابستان امسال بارسلونا یوسف دمیر ستاره جوان اتریشی ترک تبار را از راپید وین به خدمت گرفت.

دمیر فصل قبل در باشگاه اتریشی درخشان کار کرد و به تیم ملی هم دعوت شد. از او به عنوان مسی اتریشی نام برده می شود ولی نوع قرارداد او با بارسا به گونه ای بود که او را در زمره بازیکنان تیم دوم جای می داد. در نهایت به دلیل عدم انتقال کویادو بازیکن تیم دوم بارسا به تیمی دیگر، باشگاه مجبور شد نام دمیر را وارد فهرست تیم اول کند.

دمیر در پیش فصل عملکرد راضی کننده ای داشت و مورد توجه رونالد کومان قرار گرفت تا جایی که در هفته های ابتدایی، شانس حضور در ترکیب بارسا را هم پیدا کرد. در قرارداد دمیر بندی وجود دارد که بر اساس آن، اگر او به مرز ۱۰ بازی برای تیم اول بارسا برسد، باشگاه کاتالان باید ۱۰ میلیون یورو به راپید پرداخت کند.

دمیر در بازی برگشت بارسا و بنفیکا در نوکمپ از سوی ژاوی به میدان فرستاده شد تا نهمین حضور در ترکیب بارسا را تجربه کند. او اگر یک بازی دیگر انجام دهد، بارسا موظف به پرداخت ۱۰ میلیون یورو به راپید خواهد بود که در شرایط اقتصادی بد فعلی و با توجه به اینکه بارسا قصد دارد در زمستان بازیکن جدید جذب کند، غیرممکن به نظر می رسد.

طبق ادعای آاس، دمیر حداقل تا فوریه از فهرست تیم اول کنار گذاشته خواهد شد چرا که پس از فوریه اگر بازی دهم را انجام دهد، بارسا می تواند پرداخت ۱۰ میلیون یورو را تا تابستان به تعویق بیندازد. البته همه چیز به تصمیم ژاوی در آن مقطع بستگی خواهد داشت و اگر از دمیر رضایت نداشته باشد، او تا پایان فصل برای بارسا بازی نخواهد کرد. گزینه دیگر، انتقال دمیر در همین زمستان به باشگاهی دیگر است.

  تیم وزنه‌برداری جوانان ایران با کسب ۵ نشان طلا، ۹ نقره و ۱ نشان برنز برای پنجمین بار قهرمان مسابقات جهانی مکزیک شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان