• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی پی اس جی: مسی در بهترین فرم به بازی با رئال رسیده است

سرمربی پی اس جی: مسی در بهترین فرم به بازی با رئال رسیده است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سه شنبه شب در پارک دو پرنس تیم های پی اس جی و رئال مادرید از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. در اردوی پی اس جی هنوز مشخص نیست که نیمار و سرخیو راموس خواهند رسید یا خیر و در رئال نیز وضعیت کریم بنزما نامشخص است.

بی تردید امید اول پاریسی ها برای این بازی حساس، لیونل مسی و سپس کیلیان امباپه خواهند بود و به خصوص مسی که برای بازی با رئال همیشه با انگیزه است.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در مصاحبه با کادنا سر و در مورد مسی گفت:« لئو نابغه است و بازیکنی خارق العاده. از آن دست بازیکنانی که شاید هر ۱۰۰ سال یک بار ظهور کنند. چیزهایی که مسی به تیم اضافه کرده، غیر قابل توصیفند و هرچند بدشانس هم بوده و نتوانسته هنوز تمام توانایی هایش را بروز دهد ولی بودنش در پی اس جی یک نعمت است. او را در این مدت آسوده خاطره دیده ام و معتقدم حالا در بهترین مقطع خودش قرار دارد. مسی در بهترین فرم به بازی با رئال رسیده و شک ندارم که در ادامه فصل، بهترین مسی ممکن را خواهیم دید. مسی عاشق رقابت است و این در ذات اوست. او حتی در تمرینات نیز شکست را دوست ندارد. مسی بیش از هر کسی دوست دارد فاتح لیگ قهرمانان شویم.»

وضعیت نیمار:« شاید برسد شاید هم نه و باید دید تا روز بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی روند ریکاوری او عالی بوده است. نیمار چیزی تا بازگشت فاصله ندارد و ببینیم چه می شود. اگر او مشکلی برای ورود به فهرست نداشته باشد، قطعا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. وقتی نیمار از لحاظ بدنی در بهترین فرم باشد، مهارنشدنی خواهد بود.»

  یایسله سرمربی الاهلی عربستان: تیم من قوی بود و تا آخر مسابقه جنگید

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان