• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مذاکره جدید پی‌اس‌جی با کیلیان امباپه برای حفظ این بازیکن

مذاکره جدید پی‌اس‌جی با کیلیان امباپه برای حفظ این بازیکن

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در تابستان گذشته تمام مقدمات فراهم شده بود تا کیلیان امباپه بالاخره به رئال مادرید ملحق شود. لوس بلانکوس حتی پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی خود را هم برای جذب ستاره فرانسوی به پاری‌سن‌ژرمن ارائه داد اما این باشگاه ترجیح داد که قید این پول بزرگ را بزند تا امباپه یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود که در یک سال پایانی قرارداد کیلیان امباپه این بازیکن را راضی به تمدید قرارداد کند و حتی گزارش‌ها طی ماه‌های اخیر حاکی از آن بوده که پی‌اس‌جی پیشنهاد تمدید کوتاه‌مدت را هم به این بازیکن ارائه داده که البته با مخالفت او روبه‌رو شده است.

درخشش امباپه در بازی سه‌شنبه شب برابر رئال و گل دقیقه ۹۳ او که باعث برتری پی‌اس‌جی شد، سران باشگاه را بر این داشت تا پیشنهادی جدید به او ارائه دهند. همه شواهد از انتقال این بازیکن به رئال در پایان فصل حکایت دارند ولی ناصر الخلیفی، مدیر پی‌اس‌جی هنوز ناامید نشده و طبق ادعای ال چیرینگیتو، دیشب با مدیر برنامه‌های امباپه مذاکره‌ای جدید داشت.

طبق این ادعا، پی‌اس‌جی پیشنهادی جدید را به امباپه ارائه کرده و امیدوار است بتواند نظر او برای جدایی را تغییر دهد. هنوز جزئیاتی جدید از این ملاقات منتشر نشده ولی در هر صورت نشان می‌دهد که در پاریس، تلاشی مضاعف برای حفظ ستاره فرانسوی شروع شده و این شاید باعث نگرانی مسئولان رئال شود. آنها از جذب امباپه مطمئنند ولی شاید در دقیقه ۹۰ همه چیز عوض شود.

دیروز اسپورت هم نوشته بود که امباپه در مورد پیوستن به رئال دچار تردید شده و مطمئن نیست که باشگاه مادریدی بتواند گزینه‌ای مناسب برای او در سال‌های پیش رو باشد.

  انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا طی روزهای آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان