• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انصراف مدیران بارسلونا از تصمیم‌شان برای فروش ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این تیم

انصراف مدیران بارسلونا از تصمیم‌شان برای فروش ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فصل اول حضور دیپای در نوکمپ آنطور که این بازیکن و این باشگاه انتظار داشتند پیش نرفت و بحران ایجاد شده در این تیم روی عملکرد او هم تاثیر گذاشت.

پیش از این بسیاری از منابع خبری از تصمیم بارسا برای فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خبر داده بودند. به نظر می‌رسید که مدیران این باشگاه آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب آن را بررسی کنند، اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

اما حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که مدیران این باشگاه قصد دارند تصمیم‌گیری درباره آینده این مهاجم هلندی را تا پایان ماه جولای (اواسط مرداد) به تعویق بیاندازند.

گفته می‌شود احتمال ادامه حضور دیپای در بارسا همچنان وجود دارد و آنها می‌خواهند با توجه به خریدهای انجام شده تا آن زمان، شرایط فیزیکی و درمانی آنسو فاتی و همچنان گزینه‌هایی که همچنان در بازار نقل و انتقالات وجود دارد درباره این بازیکن و آینده او در نوکمپ تصمیم‌گیری کنند.

دیپای توانسته با عملکردش نظر ژاوی هرناندز را جلب کند و این مربی کاتالان معتقد است که او بازیکنی ارزشمند است چون انعطاف پذیری بسیاری دارد و می‌تواند در پست‌های متفاوتی به میدان برود.

با این حال اگر بازیکنان حاضر در فهرست مدنظر ژاوی در تابستان به خدمت گرفته شوند، دیپای فرصت زیادی برای حضور در میدان نخواهد داشت و این ممکن است روی تصمیم او و باشگاه برای آینده تاثیرگذار باشد.

این بازیکن امیدوار است که با ادامه حضور در بارسا بتواند در چند بازی در ترکیب این تیم به میدان رفته و توانایی‌های خودش را ثابت کند. او قصد دارد حداقل تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این تیم بماند و اگر شرایط مطابق خواسته دوطرف پیش نرفت، در پنجره زمستانی از بارسا جدا شود.

  قوانین جدید در المپیک توکیو: تشویق کلامی و فریاد زدن توسط تماشاگران ممنوع!

مدیران بارسا نیز باور دارند که درخشش او در قطر ممکن است باعث افزایش قیمت این بازیکن شده و با فروش او در ماه ژانویه سود بیشتری نصیب این باشگاه شود اما در نهایت باید دید که شرایط در چند هفته آتی چطور پیش می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان