• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • منچستر یونایتد برای جذب رافائل واران از رئال راهکار جدیدی ارائه داد

منچستر یونایتد برای جذب رافائل واران از رئال راهکار جدیدی ارائه داد

منچستریونایتد قصد دارد هر طور شد رافا واران را از رئال جذب کند ولی مادریدی ها رقم بالایی را تقاضا کرده اند.

پس از قطعی شدن جدایی سرخیو راموس از رئال، گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران نیز قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و گفته می شود که او طی ماه های گذشته دو بار پیشنهاد امضای قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است.

از منچستریونایتد به عنوان جدی ترین باشگاه خواهان واران نام برده می شود. رئال برای ستاره فرانسوی خود ۷۰ میلیون یورو می خواهد و شیاطین سرخ امیدوار بودند تا بر سر ۶۰ میلیون یورو بتواند به تواق برسند اما پس از نهایی شدن انتقال جیدون سانچو به یونایتد با رقم ۸۵ میلیون یورو، دیلی استار ادعا کرد که منچستریونایتد اکنون حاضر نیست برای واران بیشتر از ۴۵ میلیون یورو پرداخت کنند و رئال مادرید هم با این مبلغ موافق نیست.

رئال روی ۷۰ میلیون یورو پافشاری می کند و منچستری ها نیز به یک راهکار برای حل این مشکل رسیده اند.

طبق ادعای میرر، سران یونایتد به رئال پیشنهاد داده اند که دانی فان دبیک هافبک هلندی خود را در ازای واران به صورت قرضی به رئال واگذار کنند. فان دبیک تابستان گذشته از آژاکس به یونایتد پیوست و فصلی ناموفق را پشت سر گذاشت. در واقع او در ایده های اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد جایی ندارد. در قرارداد فن دبیک با رئال بند خرید قطعی نیز گنجانده خواهد شد و در صورت جلب رضایت کار رفنی رئال، این بند سال بعد می تواند فعال شود.

  اجبار به تغییر سیاست‌های نایکی و آدیداس با حذف آمریکا و آلمان از مسابقات جام جهانی فوتبال زنان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان