• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پاسخ رد مسی به پیشنهاد نجومی پی اس جی

پاسخ رد مسی به پیشنهاد نجومی پی اس جی

در تابستان گذشته بود که یکی از غیرمنتظره ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و اسطوره باشگاه بارسلونا، به شکل رسمی خواهان جدایی از این تیم شد و اعلام کرد که قصد ندارد به همکاری خود با بلوگرانا ادامه دهد و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

مسی تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسا انجام داد اما نهایتاً این باشگاه و رئیس وقت آن یعنی جوزپ بارتومئو اجازه جدایی او را صادر نکردند تا برنده شش توپ طلا حداقل یک فصل دیگر به کار خود در نوکمپ ادامه دهد.

هنوز هم آینده لیونل مسی یک ابهام بزرگ به حساب می‌آید. با این حال طی هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که احساس این بازیکن نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده و او حالا در بارسلونا خوشحال تر است. از طرفی گفته می‌شود که جوانان حاضر در ترکیب این فصل بارسا لئو مسی را امیدوار و نظر او را درباره ادامه کار در این تیم برای کسب جام ها تغییر داده اند.

دو هفته پیش تی وی سه کاتالونیا ادعا کرد که بارسلونا به مسی قراردادی دو ساله پیشنهاد داده که در آن، دستمزد او موقتا کاهش قابل توجهی خواهد داشت ولی با بهتر شدن وضعیت اقتصادی، باشگاه مبالغ باقیمانده را به فوق ستاره آرژانتینی پرداخت خواهد کرد. در این قرارداد لیونل مسی آزاد است پس از دو سال در مورد آینده اش تصمیم گیری کند. او می تواند همچنان به بازی در بارسا ادامه دهد یا به لیگ ایالت متحده برود. مسی همچنین تا ده سال نیز سفیر بین المللی بارسلونا خواهد بود.

  هکتور بیرین، مدافع راست بارسلونا، در آستانه پیوستن به اسپورتینگ

طبق ادعای موندودپورتیوو، علی رغم پایان بد بارسا در لالیگا، سران باشگاه اطمینان دارند که مسی در نهایت تمدید خواهد کرد و معتقدند که اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، آن را باید یک سورپرایز بسیار بزرگ و غیرمنتظره دانست.

البته در این بین هنوز خطر پی اس جی برطرف نشده است. پس از تمدید با نیمار و احتمال فروش کیلیان امباپه به رئال مادرید، سران پی اس جی به دنبال پیدا کردن بهترین جانشین برای امباپه هستند و چه کسی بهتر از لیونل مسی.

برخی منابع فرانسوی خبر از احتمال ارائه پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی به لیونل مسی داده اند. قراردادی ۵ ساله با دستمزد ۵۰ میلیون یورویی که شاید بتواند مسی را به جدایی از بارسا ترغیب کند با این وجود در باشگاه کاتالان این اطمینان وجود دارد که لیونل مسی پیشنهاد پاریسی ها را رد خواهد کرد و ماندنی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان