• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مذاکره لاپورتا با خورخه مسی؛ پیشنهاد بارسلونا رسید

مذاکره لاپورتا با خورخه مسی؛ پیشنهاد بارسلونا رسید

لیونل مسی که تابستان گذشته چیزی تا جدایی از بارسا فاصله نداشت، در نهایت ماندنی شد ولی یک سال بعد اوضاع به مراتب بهتر شده است. با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسا، لیونل مسی مشتاق تر از قبل برای تمدید است با این حال او پس از اتمام فصل بدون اینکه با باشگاه به توافق برسد و با آینده ای نامعلوم راهی آرژانتین شد و خود را به اردوی تیم ملی کشورش رساند.

طبق ادعای تی وی ۳ کاتالونیا، مسی قبل از رفتن به آرژانتین نخستین پیشنهاد بارسا را دریافت کرده ولی هنوز به آن پاسخی نداده است. دیروز در ملاقات بین لاپورتا و خورخه مسی گفت و گوی مثبتی شکل گرفت و دو طرف در پایان از روند کار راضی بودند. بارسلونا خوشبین است مسی قبل از اتمام کوپا آمه ریکا (۲۰ تیر) پاسخ نهایی خود را بدهد و این پاسخ مثبت نیز باشد. پیشنهاد به مسی دو ساله است و او پس از اتمام قرارداد ۱۰ سال سفیر باشگاه خواهد بود.

لاپورتا ابتدا قصد داشت پیشنهاد خود را پس از مشخص شدن بررسی های مالی باشگاه ارائه بدهد ولی سپس مشخص شد که این کار سه هفته زمان خواهد برد و به همین دلیل پیشنهاد را زودتر مطرح کرد. این خبر در حالی منتشر شده است که اطرافیان مسی دریافت پیشنهاد رسمی از بارسا را تکذیب کرده اند.

  واکنش امیرعبداللهیان به لغو بازی تیم سپاهان با الاتحاد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان