• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • قانونگذاران اعلام کردند مرخصی استعلاجی کووید برای کالیفرنیایی‌ها تمدید می‌شود

قانونگذاران اعلام کردند مرخصی استعلاجی کووید برای کالیفرنیایی‌ها تمدید می‌شود

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، فرماندار کالیفرنیا، گوین نیوسام و قانونگذاران ایالتی روز سه شنبه به توافقی دست یافتند که مرخصی استعلاجی با حقوق برای مبتلایان به کووید۱۹ را تمدید می‌کند.

این قرارداد به کارگران کالیفرنیا این امکان را می‌دهد که در صورت ابتلا به کووید یا مراقبت از یکی از بستگان مبتلا به ویروس، تا دو هفته به مرخصی استعلاجی با حقوق تکمیلی دسترسی داشته باشند.

بر اساس این قرارداد جدید، شرکت‌هایی که ۲۶ کارمند یا بیشتر دارند، ملزم به ارائه حداکثر ۴۰ ساعت مرخصی استعلاجی با حقوق به کارگران تمام وقت خواهند بود. به گفته لس آنجلس تایمز، در صورت ارائه مدرکی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کووید، این کارگران پس از آن می توانند ۴۰ ساعت دیگر واجد شرایط باشند. کارمندان پاره وقت واجد شرایط مرخصی استعلاجی برابر با تعداد ساعات کار در هفته یا دوبرابر آن با آزمایش مثبت خواهند بود.

🔗 برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، به کانال فارسی پیام جوان در تلگرام بپیوندید

این قانون منعکس کننده قانونی از سال ۲۰۲۱ است که ۸۰ ساعت مرخصی استعلاجی با حقوق تکمیلی را برای کارگران فراهم می‌کرد. با این حال، این قانون در ۳۰ سپتامبر همان سال منقضی شد.

در حالی که هیچ جدول زمانی رسمی در مورد این توافقنامه جدید وجود ندارد، قانونگذاران احتمالاً در هفته‌های آینده آن را سریعاً به مسئولین شهرستان‌ها ارسال خواهند کرد.

  هزاران نفر همچنان با قطعی برق به دلیل طوفان بی اریا مواجه هستند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان