• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برد پرگل تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین مسابقه خود در کافا ۲۰۲۲

برد پرگل تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین مسابقه خود در کافا ۲۰۲۲

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از برتری ۵-۲ مقابل ازبکستان در نخستین مسابقه از رقابت‌های کافا ۲۰۲۲، شاگردان فروزان سلیمانی در تیم فوتسال زنان ایران امروز به مصاف میزبان رقابت‌ها رفتند و برابر تاجیکستان صف‌‌آرایی کردند.

مطابق انتظار توپ و میدان در اختیار ایرانی‌ها بود و نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که با گلزنی فاطمه پاپی، فرشته خسروی، فرشته کریمی و مهسا علی مددی و البته ثبت یک گل به خودی، ملی‌پوشان با برتری ۵ گله به رختکن رفتند.

در بدو آغاز نیمه دوم، سارا شیربیگی گل ششم را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد از آن مجدداً موفق به گلزنی شد و سپس نوبت به فرشته کریمی رسید تا شمار گل‌های خود را در مسابقه امروز به عدد ۲ برساند و در مجموع تیم ملی فوتسال زنان ایران با ۸ گل از حریف خود پیش افتاد.

در ادامه مسابقه، شیربیگی هت‌تریک خود را تکمیل کرد و سحرپاپی هم در فاصله ۲ دقیقه توانست ۲ گل برای ایران به ثمر برساند و در واپسین لحظات مسابقه، فرشته خسروی دومین گل خود در این بازی و گل دوازدهم ایران رقم زد تا با به راه انداختن یک جشنواره گل، ملی‌پوشان فوتسال زنان ایران موفق به پیروزی مقابل تاجیکستانِ میزبان شوند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران با کسب ۶ امتیاز و تفاضل +۱۵ صدرنشین است و ازبکستان با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد؛ گفتنی است که زنان فوتسال ایران در سومین مسابقه دوشنبه ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف قرقیزستان می‌روند.

  تیم ملی والیبال زنان ترکیه برای اولین بار قهرمان اروپا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان