• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، درباره رونالد کومان

نظر رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، درباره رونالد کومان

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بعد از نتایج ضعیفی که بارسلونا در ابتدای فصل کسب کرد، نهایتاً صبر سران این باشگاه به پایان رسید و بالاخره رونالد کومان از هدایت این تیم برکنار شد. بارسا طی یک فصل و نیم تحت هدایت رونالد کومان فقط به یک جام کوپا دل‌ری دست یافت و می توان گفت که به طور کلی مرد هلندی اصلا نتوانست انتظارات را در نوکمپ برآورده کند.

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند و هم وطن رونالد کومان حالا به حمایت از او پرداخته است. گولیت درباره اینکه اخیراً اذعان کرده بود که کومان در زمان مناسبی به بارسا نیامده گفت: “بله من فکر می‌کنم که این یک اتفاق ناعادلانه بود. همه ما می‌دانیم که با برگزاری انتخابات باشگاه در اسپانیا چه اتفاقاتی می افتد و هر رئیس می خواهد خودش را ثابت کند.”

گولیت در ادامه گفت: “زمانی که رئیس بارسلونا تغییر کرد مشخص بود که رونالد کومان هیچ شانسی برای ادامه کار در این تیم نخواهد داشت. قرار بود این اتفاق بیفتد و نهایتاً هم افتاد. من فکر می‌کنم که ناعادلانه بود زیرا از زمانی که او رفت خیلی چیزها تغییر نکرده است. بارسلونا در دوره گذار است. امیدوارم هواداران درک کنند که این مربی برای حضور در بارسلونا همه چیز را رها کرد.”

  بحران به وجود آمده در منچستریونایتد همچنان ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان