• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اسکار مینگسا در آستانه انتقال به والنسیا قرار گرفت

اسکار مینگسا در آستانه انتقال به والنسیا قرار گرفت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در این مقطع می‌توان گفت که روز آرامی در نوکمپ وجود ندارد. باشگاه بارسلونا به دنبال متعادل سازی حساب های خود است و می خواهد ترکیب بازیکنانش را به خوبی تنظیم کند. بیشتر بحث در باشگاه کاتالانی پیرامون جدایی عثمان دمبله است اما حالا مشخص شده که اسکار مینگسا نیز در آستانه ترک نوکمپ قرار دارد.

بارسلونا و والنسیا در حال مذاکره برای دستیابی به توافق هستند، با این ایده اولیه که این انتقال بدون گزینه خرید تا پایان این فصل خواهد بود. دستمزد این مدافع که البته چندان بالا هم نیست، می تواند با تفاهم دو باشگاه پرداخت شود.

از طرفی به نظر می رسد که ژاوی هرناندز حساب ویژه‌ای روی اسکار مینگسا باز نمی ‌کند. اگرچه این بازیکن در مجموع به لحاظ بیشترین دقایق حضور در میدان با ۱۰۴۳ دقیقه دوازدهمین بازیکن بارسا از این حیث محسوب می شود اما از زمان سرمربیگری ژاوی در بلوگرانا تنها ۳۷۹ دقیقه به میدان رفته است.

از طرفی به نظر می‌رسد که باشگاه والنسیا نیز به شدت شرایط جذب یک مدافع را بررسی می‌کند و آنها اسکار مینگسا را گزینه مناسبی در این راه می بینند؛ همه فاکتورهایی که باعث شده نهایی شدن این انتقال بسیار محتمل به نظر برسد.

  تلاش امباپه برای پایان دادن به طلسم گل نزدن در مقابل لانس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان