• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گرت بیل: بازگشت به رئال مادرید؟ نه، خداحافظی از فوتبال

گرت بیل: بازگشت به رئال مادرید؟ نه، خداحافظی از فوتبال

بهترین روزهای گرت بیل به عنوان بازیکن رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی رقم خورد و بسیاری امیدوار بودند این روند فصل بعد نیز تکرار بشود، اما به نظر می رسد این ستاره ولزی قصد دارد بعد از رقابت های یورو ۲۰۲۰ از فوتبال خداحافظی بکند.

بررسی عملکرد گرت بیل موید آن بود که او در اردوی تیم ملی ولز از همیشه خوشحال تر است و به نظر می رسید که مشکل از زین الدین زیدان و رئال مادرید باشد، اما شرایط او در تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو نشان می دهد که موضوع عمیق تر از این مسائل است. اگرچه گرت بیل در لندن در مجموع فصل خوبی داشت، اما روزهای زیادی روی نیمکت نشست و مشکلات زیادی را از حیث مصدومیت های متوالی متحمل شد.

از زمان اعلام بازگشت کارلو انچلوتی به رئال مادرید، او و گرت بیل مورد یکدیگر صحبت کرده و اگرچه به نظر احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، اما ممکن است این همکاری دیگر شکل نگیرد. نشریه مارکا مدعی شد گرت بیل در این تابستان به فکر خداحافظی از فوتبال بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۰، این خبر را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

گرت بیل یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، اما ممکن است او با دریافت بخشی از دستمزد خود قراردادش را فسخ کرده و از دنیای فوتبال خداحافظی بکند. گرت بیل در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در فصول ابتدایی حضور خود در این باشگاه در کنار کریستیانو و کریم بنزما مثلث معروف و رعب آور بی بی سی را تشکیل داد.

  حضور هر سه مربی خارجی والیبال در تیم ملی منتفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان