• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • چوپو-موتینگ، مهاجم بایرن مونیخ قرارداد خود را تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

چوپو-موتینگ، مهاجم بایرن مونیخ قرارداد خود را تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

چوپو-موتینگ تابستان گذشته و با قراردادی یک ساله به بایرن مونیخ پیوست و اکنون با امضای تمدید قرارداد مدت حضور خود در باواریا را تا سال ۲۰۲۳ افزایش داده است.

این مهاجم ملی پوش کامرونی در فصل گذشته در ۳۲ بازی در تمام رقابت ها برای بایرن به میدان رفت و به همراه این تیم نهمین عنوان قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا را کسب کرد.

چوپو-موتینگ پس از تمدید قرارداد با بایرن گفت: “به اینکه اینجا هستم افتخار می کنم. بایرن باشگاه بسیار خاصی است، باشگاه شماره یک در آلمان و یکی از بهترین باشگاه های جهان.

اولین سال من اینجا فوق العاده بود، هم روی چمن و هم خارج از زمین بازی، با هم خیلی خوش گذراندیم. می خواهم که به کسب موفقیت با این تیم ادامه دهم. دوست دارم تا به فینال جام حذفی در برلین برسم و امیدوارم که بتوانیم چمپیونزلیگ را ببریم.”

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، نیز افزود: “خیلی خوشحالم که ماکسیم برای دو سال دیگر هم با ما می ماند. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است، فصل پیش نمایش قدرتمندی داشته و گل های زیادی زده است. از ماکسیم می شود در پست های مختلفی اضافه کرد، او تکنیک بسیار خوبی دارد، تجربه زیادی دارد و همیشه خطری روی دروازه حریفان است.

جدای از توانایی و کیفیت ورزشی، ماکسیم به عنوان یک فرد نیز برای تیم ما مهم است. او به ما کمک خواهد کرد که در دو سال آینده به اهداف خود برسیم.”

  پیشنهاد ۴۲ میلیون پوندی منچستریونایتد برای خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر رد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان