• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقاد شدید پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون

انتقاد شدید پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد دیشب فصل جدید را در خانه خود با شکست ۲-۱ مقابل برایتون آغاز کرد. این شکست، یونایتد را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است. پل اسکولز، ستاره سابق خط میانی شیاطین سرخ، از جمله این منتقدین بود که با لحنی تند به عملکرد تیم اعتراض کرد و مدعی شد بازیکنان یونایتد و به خصوص خط میانی عملکردی مسخره داشتند.

پل اسکولز به خصوص از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در نیمه اول عصبانی بود. او نوک پیکان انتقاد را متوجه دو هافبک شیاطین سرخ، فرد و مک‌تامینای‌‌، کرد و مدعی شد آنها در این نیمه اصلا در جریان بازی نبودند.

ستاره سابق یونایتد در این باره گفت:” این شروع برای یونایتد واقعا شوکه‌کننده بود. در نیمه اول که تیم واقعا دست و پا چلفتی بازی کرد. از همان دقایق اول مشخص بود که بازی بد تمام می‌شود. مک‌تامینای همیشه سعی می‌کند با توپ بدود. مسخره است. کیفیت ما در وسط زمین افتضاح بود.

مک‌تامینای شانس آورد که اخراج نشد. باز هم می‌گویم او به جای اینکه پاس بدهد با توپ می‌دود. واقعا مسخره است. فرد هم خیلی بد بود. تن‌هاخ باید از بین این دو نفر به یکی بازی بدهد. اما حتی اگر یکی از آنها در میدان می‌بود هم وضع فرقی نمی‌کرد. کیفیت ما در خط میانی خیلی پایین بود”.

  محمد محبی بازیکن ایرانی تیم سانتاکلارا به صورت قرضی راهی استقلال می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان