معرفی قابلیت Blend توسط اسپاتیفای

پیام جوان: به گزارش زومیت به نقل از انگجت، اسپاتیفای به تازگی با اعمال چند تغییر نهایی رسما ویژگی فهرست پخش مشترک خود با نام Blend را در‌اختیار کاربران سراسر جهان قرار داد. در اوایل تابستان امسال، این شرکت قابلیت مذکور را به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده بود. این ویژگی به دو نفر اجازه می‌دهد آهنگ‌های دلخواهشان را در یک فهرست پخش مشترک ترکیب کنند و از همان فناوری میکس موسیقی استفاده می‌کند که در سایر فهرست‌های پخش چندنفره مانند Spotify’s Family Mix و Duo Mix دیده می‌شود. با‌این‌حال، Blend به همه کاربران اسپاتیفای، اعم از کاربران رایگان و مشترکان پولی، اجازه می‌دهد ذائقه موسیقیایی‌شان را ادغام کنند.

اسپاتیفای می‌گوید این ویژگی از زمان انتشار بتا بیشتر توسعه یافته است. در‌حال‌حاضر، کاربرانی که فهرست ترکیبی می‌سازند، از این اپلیکیشن امتیازی دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد ذائقه موسیقیایی‌شان با دوستانشان چقدر مشابه است. پس‌از‌آن، Blend برای اولین‌بار ایجاد می‌شود و امتیاز مذکور به‌صورت درصد نشان داده و با متنی همراه می‌شود که به کاربران می‌گوید کدام آهنگ‌ها آن‌ها را بیشتر به‌هم نزدیک می‌کند.

همچنین، این بخش کاور جدیدی دارد که به کاربران کمک می‌کند فهرست پخششان را به‌راحتی پیدا کنند. مشترکان پریمم نیز از امتیاز اضافی برخوردار خواهند شد. در نسخه‌ای که این کاربران دراختیار دارند، می‌توان دید کدام عوامل روی انتخاب هر آهنگ موجود در فهرست پخش نقش ایفا کرده‌اند.

این ویژگی فقط برای سرگرم‌ کردن مخاطبان نیست؛ بلکه استراتژی‌ای برای جذب کاربر است. ازآنجاکه حتی کاربران رایگان نیز می‌توانند فهرست ترکیبی بسازند یا عضو آن شوند، این ویژگی می‌تواند راهی برای ترغیب اشخاص به استفاده از اسپاتیفای باشد. بعضی افراد از این پلتفرم استفاده نمی‌کنند یا سرویس رقیب را برای گوش‌دادن به موسیقی انتخاب کرده‌اند؛ پس ممکن است وقتی وارد محیط اسپاتیفای می‌شوند، از آن خوششان بیاید و تصمیم بگیرند به آن مهاجرت کنند.

  پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۳ تعداد مشترکان تلفن همراه 5G جهانی به ۱.۶ میلیارد رسیده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان