• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رابرت لواندوفسکی ‌برای پرهیز از تنش با بایرن، از بارسلونا خواست تا دو هفته دیگر پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد

رابرت لواندوفسکی ‌برای پرهیز از تنش با بایرن، از بارسلونا خواست تا دو هفته دیگر پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در چند هفته اخیر روابط بین رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ بسیار پرتلاطم بوده؛ تا جایی که ستاره لهستانی به‌صورت علنی خبر از خواسته خود برای جدایی از بایرن مونیخ داده است. با این حال به نظر نمی‌رسد که سخنان تند او و ایجنتش هم، نظر سران بایرن مونیخ را تغییر داده باشد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن اخیرا در مصاحبه با بیلد و در مورد شرایط لواندوفسکی‌ گفته بود که او قرارداد دارد و خواهد ماند. اولی کان، مدیر اجرایی بایرن نیز همین ادعا را تکرار کرد.

لواندوفسکی و بایرن مونیخ یک فصل دیگر هم قرارداد دارند و مدیران این باشگاه هم بارها تاکید کرده‌اند که ستاره تیمشان فروشی نیست. در روزهای گذشته بارسلونا پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی‌ به بایرن مونیخ ارائه داد اما رد شد. پس از آن رسانه‌ها نوشتند که قهرمان ۱۰ سال اخیر فوتبال آلمان خواهان ۶۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن ۳۳ساله است.

امروز آاس ادعا کرد که پینی زاهاوی، مدیر برنامه لواندوفسکی در تماس با خوان لاپورتا، رئیس بارسا به وی گفته است که تا ۱۵ روز دیگر یعنی شروع تمرینات پیش فصل بایرن فرصت دارند تا رقم مورد تقاضای باشگاه مونیخی را تامین کنند چرا که ستاره لهستانی قصد ندارد در پیش فصل به اردوی بایرن برود و برای جلوگیری از هرگونه تنشی، ترجیح می‌دهد در دو هفته پیش رو تکلیف انتقالش یک‌سره شود. زاهاوی به مدیر بارسا گفته است که موکلش هر کاری نیاز بوده انجام داده و حالا منتظر حرکت جدی باشگاه کاتالان است. بارسلونا برای متقاعد کردن بایرن مونیخ ابتدا باید ۱۰ درصد از حق پخش بازی‌هایش را به فروش برساند تا بتواند ۲۰۰ میلیون یورو درآمد کسب کند. سه روز پیش رو برای بارسا بسیار حیاتی خواهد بود.

  فردا، آخرین ملاقات نماینده‌های عثمان دمبله و سران باشگاه بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان