• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • قرارداد ۲۵ ساله رئال مادرید با LEGENDS به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو

قرارداد ۲۵ ساله رئال مادرید با LEGENDS به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از مارس ۲۰۲۰ وارد فاز نهایی خود شد و رئال در دوران پاندمی کرونا به ورزشگاه دی استفانو نقل مکان کرد. پس از یک فصل و نیم دوری از برنابئو، رئال به ورزشگاه اختصاصی خود بازگشت و فصل جاری تمام بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کرده ولی افتتاح رسمی برنابئوی جدید یک سال بعد و دسامبر ۲۰۲۲ خواهد بود.

طبق گزارش مارکا، رئال مادرید روز گذشته با کمپانی آمریکایی “Legends” قراردادی ۲۵ ساله منعقد کرده و حق استفاده از ۲۰ درصد فضای ورزشگاه را نیز در اختیار این کمپانی گذاشته است. “Legends”، متخصص در تجاری‌سازی اماکن ورزشی است و ۲۵ درصد سهام باشگاه بسکتبال سن آنتونیو اسپرز را نیز در اختیار دارد. کمپانی ای که در نتیجه اتحاد تجاری دو باشگاه بیسبال نیویورک یانکیز و فوتبال آمریکایی دالاس کوبوی شکل گرفته است.

بر اساس تخمین مارکا، رئال مادرید می تواند سالانه از این قرارداد تا ۴۴۰ میلیون یورو سود کند در حالی که دو سال پیش رئال مادرید سود خالص حاصل از نوسازی ورزشگاهش را ۱۵۰ میلیون یورو تخمین زده بود.

البته قرار نیست “Legends” به رئال مادرید سالانه این مبلغ را پرداخت کند. پیش بینی شده که ورزشگاه ۳۰۰ روز در سال باز باشد و دیگر تنها محل برگزاری بازی تیم اول رئال نخواهد بود. قرار است بازی های تیم زنان و نیز بسکتبال رئال نیز در آن برگزار شود. ضمن اینکه برگزاری کنسرت ها، بهره برداری از رستوران ها و فروشگاه های درجه یک و برند جهانی برنابئوی جدید نیز می توانند رئال را به درآمد قابل توجهی برساند.

  تلاش رئال مادرید برای خلاصی از دست ادن هازارد

برگزاری بازی بین تیم بسکتبال رئال و سن آنتونیو در برنابئو یکی از اقدامات پیش بینی شده پس از افتتاح رسمی برنابئوی جدید است. بازسازی برنابئو بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون یورو هزینه دارد ولی رئال خوشبین است به لطف کمپانی “Legends” و بهره برداری مناسب از امکانات ورزشگاه، خیلی زود این مبلغ را جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان