• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • از سر گیری مذاکرات تمدید قرارداد اینتر با لائوتارو

از سر گیری مذاکرات تمدید قرارداد اینتر با لائوتارو

لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در ۳۷ حضور خود در بازی های لیگ ۱۶ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.

اما گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم ۲۳ ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که نراتزوری بار دیگر با مدیر برنامه های لائوتارو تماس گرفته تا دو طرف مذاکرات خود را برای امضای قرارداد جدید از سر بگیرند.

این روزنامه ادعا کرده است که اینتر مایل است این مهاجم وسط را همچنان در سن سیرو نگه دارد و تلاش خواهد کرد تا با پیشنهاد قراردادی به مبلغ ۴٫۵ میلیون یورو برای هر فصل به علاوه پاداش، لائوتارو را راضی به ماندن کند.

دو طرف همچنان که اینتر در تلاش است تا تیم های خواهان لائوتارو را از این مهاجم جوان دور کند، در روزهای آینده به بحث و گفتگو ادامه خواهند داد.

ملی پوش آرژانتینی در ماه جولای سال ۲۰۱۸ از باشگاه ریسینگ به اینتر پیوست و قرارداد فعلی او در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید.

  ارلینگ هالند، جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان