• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش اورتون برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو

تلاش اورتون برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رم شب گذشته در ادامه روند ناامیدکننده و پرنوسان خود با سه گل برابر اینتر شکست خورد تا شاگردان مورینیو بیش از قبل با منطقه بالای جدول فاصله بگیرند. از طرفی طی ساعات گذشته شایعات در مورد قطع همکاری این سرمربی پرتغالی و جالوروسی اوج گرفته است. اگرچه مورینیو تاکید کرده که قصد ترک زودهنگام رم را ندارد اما به نظر می‌رسد که تنش بین او و باشگاه بیشتر از قبل شده و اصلا بعید نیست که نهایتاً این اتفاق رخ داد.

اما حالا از انگلیس خبر می‌رسد که ژوزه مورینیو در مسیر بازگشت به لیگ برتر قرار گرفته است. دو منبع میرر و سان مدعی شده اند که حالا درها برای بازگشت آقای خاص به لیگ برتر انگلیس باز شده است. بر این اساس گفته می‌شود که اورتون تصمیم گرفته رافا بنیتز را برکنار کند و آنها ژوزه مورینیو را گزینه مناسب برای جانشینی او می دانند.

اورتون در هشت مسابقه اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده و این باعث شده که صبر سران باشگاه و البته هواداران این تیم تمام شود. در واقع به نظر می‌رسد که در صورت کسب یک نتیجه ضعیف دیگر رافا بنیتز از هدایت این تیم برکنار خواهد شد و همان طور که گفته شد ژوزه مورینیو گزینه اصلی سران این باشگاه برای هدایت آبی های مرسی ساید خواهد بود.

مورینیو پیش از این در لیگ برتر هدایت چلسی، منچستر یونایتد و تاتنهام را برعهده داشته و هیچ گاه هم علاقه خود برای حضور در فوتبال انگلیس و به طور کلی زندگی کردن در این کشور را پنهان نکرده است.

  هافبک سابق یوونتوس: رونالدو معتقد بود ارزش پاهایش یک میلیارد یورو است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان