• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مسی: معتقدم ستاره‌های بزرگ فوتبال به لیگ اسپانیا باز خواهند گشت تا این دو تیم بار دیگر قدرت سابق خود را پیدا کنند

مسی: معتقدم ستاره‌های بزرگ فوتبال به لیگ اسپانیا باز خواهند گشت تا این دو تیم بار دیگر قدرت سابق خود را پیدا کنند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پنجشنبه هفته گذشته لیونل مسی آماده تمدید قرارداد با بارسلونا بود و حتی پدرش برای مذاکره نزد خوان لاپورتا رئیس باشگاه رفت ولی دست خالی برگشت. لاپورتا به خورخه مسی گفت که به دلیل عدم همکاری لالیگا و مشکلات مالی، امکان تمدید قرارداد نیست.

مسی باور نمی کرد که باید از بارسا جدا شود و یکشنبه گذشته وداعی اشکبار هم داشت ولی او سه شنبه در میان استقبال گسترده هواداران پی اس جی وارد پاریس شد و قراردادش را امضا کرد تا پس از ۲۱ سال دیگر بازیکن بارسلونا نباشد.

رونالدو سه سال پیش رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و مسی نیز در لیگ فرانسه بازی خواهد کرد. به این ترتیب پس از ۱۲ سال، لیگ اسپانیا دیگر نه رونالدو دارد و نه لیونل مسی.

فوق ستاره آرژانتینی در این رابطه به ال پائیس گفت:« معتقدم در هر لیگی نام تیم هاست که بیشترین اهمیت را دارد. بارسا و رئال در لالیگا هستند و سویا، والنسیا و اتلتیکو هم نام های بزرگی هستند. ستاره ها و فوق ستاره ها می آیند و می روند ولی باشگاه ها همیشه می مانند و همواره اهمیت شان بیشتر از هر بازیکنی است.

لالیگا از نظر من همچنان لیگی بزرگ و مهم خواهد بود. در کوتاه مدت به رئال و بارسا کمی سخت می گذرد و مشکل می‌توانند در رقابت های مهم برای قهرمانی مبارزه کنند ولی پس از چند سال همه چیز به روال عادی بر می گردد. معتقدم ستاره های بزرگ فوتبال به لیگ اسپانیا باز خواهند گشت تا این دو تیم بار دیگر قدرت سابق خود را پیدا کنند.»

  وضعیت نامشخص اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پیش از مصاف با ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان