• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال برای پیشنهاد خود به کیلیان امباپه تاریخ انقضا تعیین کرد

رئال برای پیشنهاد خود به کیلیان امباپه تاریخ انقضا تعیین کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و هنوز تصمیم نهایی این بازیکن برای آینده مشخص نشده است. با این حال اکثر گزارش‌ها در هفته‌های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره فرانسوی قصدی برای تمدید با پاری‌سن‌ژرمن ندارد و در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.

با این حال به نظر می‌رسد که در هفته‌های آتی پاری‌سن‌ژرمن تلاش های پایانی خود را برای تمدید قرارداد با امباپه انجام خواهد داد.

رسانه های فرانسوی خبر از پیشنهاد یک ساله و دستمزد ماهانه ۴ میلیون یورویی به امباپه داده اند و اینکه او شاید در نهایت راضی به ماندن شود.

روز گذشته ساندی تایمز با انتشار گزارشی ویژه ادعا کرد که به امباپه از سوی رئال مادرید اولتیماتوم داده شده، مبنی بر اینکه این تابستان آخرین فرصت او خواهد بود و سپس دیگر پیشنهادی به وی ارائه نخواهد شد.

رئال مادرید قصد ندارد به تابستان ۲۰۱۷ بازگردد زمانی که ابتدا با امباپه به توافق رسید ولی او در انتها ترجیح داد راهی پی اس جی شود. باشگاه مادریدی از ماه ها پیش با امباپه به توافق شخصی رسیده و هدف این است که در پایان فصل او را به شکل رسمی جذب کند. به امباپه اطلاع داده شده است که اگر در نهایت قراردادش را تمدید کند، درهای رئال به روی وی بسته خواهد شد و تا زمانی که تیم مدیریت فعلی روی کار است، شانس بازی در رئال را از دست خواهد داد.

رئال در مورد راموس نیز همین سیاست را در پیش گرفت و به وی اعلام شده بود که برای پذیرش تمدید قرارداد تا مارس ۲۰۲۱ زمان دارد. راموس این اولتیماتوم را جدی نگرفت و زمانی با تمدید موافقت کرد که دیگر دیر شده بود.

  تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد به آندری لونین

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان