• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • اداره بهداشت عمومی انگلیس: واکسن، مانع از انتقال گونه‌ی دلتا به دیگران نمی‌شود

اداره بهداشت عمومی انگلیس: واکسن، مانع از انتقال گونه‌ی دلتا به دیگران نمی‌شود

پیام جوان: به نقل از ایسنا، جدیدترین تحلیل داده‌های مرتبط با همه‌گیری کووید-۱۹ نشان می‌دهد افراد واکسینه شده‌ای که به رغم واکسیناسیون به گونه دلتای ویروس آلوده می‌شوند ممکن است به همان اندازه افرادی که واکسن نزده‌اند، آن را به دیگران منتقل کنند.

بر اساس نتایج مطالعات جدید در اداره بهداشت عمومی انگلیس، در صورت آلوده شدن افراد به گونه‌ی دلتای این ویروس، «تفاوت محدودی» بین افراد واکسینه شده با واکسینه نشده‌ها وجود دارد.

اداره بهداشت عمومی انگلیس در بیانیه‌ای گفت: برخی یافته‌های ابتدایی نشان می دهند که سطح ویروس در کسانی که به گونه دلتا آلوده شده‌اند و قبلا واکسن زده‌اند ممکن است مشابه با سطح ویروس یافت شده در افرادی باشد که هنوز واکسن نزده‌اند.

با این حال، این اداره دولتی انگلیس تاکید دارد که این هنوز یک تحلیل اکتشافی اولیه است و تایید کرده است که انجام مطالعات بیشتری برای تعیین میزان انتقال گونه دلتای ویروس کووید-۱۹ از افراد واکسینه شده به دیگران مورد نیاز است.

به گزارش ایندیپندنت، گونه دلتای کرونا که ابتدا در هند مشاهده شد، ویروس غالب در همه‌گیری کنونی در انگلیس است و تقریبا ۹۹ درصد موارد جدید ابتلا به این بیماری در این کشور را به خود اختصاص داده است.

  ۲۰ هزار و ۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان