• Home
  • >
  • ویدئوهای شما
  • >
  • اعتراضات در خوزستان برای چهارمین شب متوالی همچنان ادامه دارد

اعتراضات در خوزستان برای چهارمین شب متوالی همچنان ادامه دارد

پیام جوان: به نقل از دویچه وله، تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از ادامه تظاهرات مردم شهرهای مختلف خوزستان علیه بی‌آبی و انتقال آب رودخانه‌های کرخه و کارون و قطع حق‌‌آبه آن‌هاست.

تصاویر حاکی از آن‌ است که تظاهرات در تعدادی از شهرها، از جمله اهواز، سوسنگرد، شاوور، شوش، کرخه و شادگان ادامه داشته است.

طبق ویدئوهای انتشاریافته‌، دست کم یک معترض در سوسنگرد زخمی شده است. در ویدئوها صدای تیراندازی و حرکت نیروهای امنیتی موتورسوار به سوی معترضان را می‌توان دید.

در یکی از این ویدئوها یک مرد که تاریخ ویدئو را یکشنبه ۲۷ تیر اعلام می‌کند، از حضور مأموران یگان ویژه در سوسنگرد خبر می‌دهد و می‌گوید، آن‌ها “گاز اشک‌آور و فلفل” به سمت معترضان شلیک کرده‌اند.

او می‌گوید، معترضان “حتی یک سنگ هم در دستشان نبود” و مأموران “بدون هیچ دلیلی” به سمت تظاهرکنندگان هجوم برده‌اند. او از تعداد زیادی مجروح خبر داده است.

اخبار منتشرشده همچنین حاکی از بازداشت تعداد زیادی از معترضان شهر خرمشهر است.

در حالی که منابع محلی از کشته شدن تعداد بیش‌تری از معترضان در چهار روز گذشته خبر می‌دهند، مقام‌های رسمی تا کنون کشته شدن دو نفر به نام‌های مصطفی نعیماوی ۳۰ ساله و قاسم خضیری ۱۷ ساله را تأیید کرد‌ه‌اند.

  اعتراضات مردم خوزستان ششمین شب را با تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور از سوی نظامیان پشت سر گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان