• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پوچتینو: دو بازی پیش رو برابر رئال تاثیری روی تصمیم گیری امباپه نخواهد داشت

پوچتینو: دو بازی پیش رو برابر رئال تاثیری روی تصمیم گیری امباپه نخواهد داشت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پی‌اس‌جی حاضر به پذیرش آن نشد و معتقد بود که می‌تواند این بازیکن فرانسوی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

اتفاقی که تا امروز رخ نداده و حالا در فاصله کمتر از ۵ ماه تا پایان مهلت قانونی قراردادش، امباپه می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

هفته گذشته نشر‌یه معتبر بیلد آلمان ادعا کرد که رئال با امباپه بر سر قراردادی ۵ ساله و دستمزد ۵۰ میلیون یورو ناخالص به توافق نهایی رسیده است. دستمزدی که البته با کسر مالیات تقریبا نصف خواهد شد. خبری که توسط خود بازیکن در پایان بازی یک‌شنبه شب برابر لیل تکذیب شد و او تاکید کرد که با رئال مذاکره‌ای نداشته و شاید دیدار رودرو با این تیم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خیلی چیزها را تغییر دهد.

البته امباپه این خبر را تکذیب کرد و در مصاحبه پس از بازی با لیل گفت که شاید دو بازی پیش رو برابر رئال خیلی چیزها را تغییر دهد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی ها در مصاحبه با کادنا سر و در واکنش به این اظهارنظر امباپه گفت:« من در این مورد نظر خودم را دارم و معتقدم تصمیمی به این مهمی را نمی توان به خاطر یک یا دو بازی تغییر داد. چه صعود کنیم چه از رقابت ها کنار برویم، تاثیری در تصمیم نهایی امباپه نخواهد گذاشت چون او از حالا به خوبی می داند که فصل بعد کجا خواهد بود. کیلیان مشاوران خوبی دارد و به او بهترین توصیه ها را می دهند. در این مورد اطمینان دارم. او را راحت و آسوده خاطر می بینم و تمام تمرکزش روی پی اس جی است. معتقدم باید به هر تصمیمی که می گیرد احترام بگذاریم.»

  یکی از مدیران رئال ساعتی پس از مصاحبه پرابهام کیلیان امباپه نسبت به صحبت‌های وی واکنش نشان داد

پوچتینو ادامه داد:« کار کردن با کیلیان موهبتی برای من بوده و افتخار می کنم مربی او هستم. یک انسان و فوتبالیست باورنکردنی که ارتباط با او بسیار راحت است. امباپه به انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و همین باعث شده سریع ارتباط بگیریم. من نمی توانم فرانسوی را خوب صحبت کنم ولی اینکه او به دو زبان دیگر تسلط دارد، بسیار کمک کرد تا باهم به سرعت ارتباط برقرار کنیم. در عین جوانی بسیار باتجربه است و کیفیتی فوق العاده هم دارد. امیدوارم تا پایان فوتبالش در پی اس جی بماند چون برای باشگاه تصویری جهانی است. کیلیان بین ۵ بازیکن برتر دنیا جای دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان