• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دفاع قاطعانه آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس از رونالدو

دفاع قاطعانه آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس از رونالدو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رونالدو بدترین شرایط خود در ۱۴ سال گذشته را تجربه می کند و در شش بازی متوالی نتوانسته برای یونایتد گلزنی کند.

او در بازی برابر برنلی ۷۰ دقیقه روی نیمکت بود و در بازی اخیر برابر ساوتهمپتون که در ترکیب ثابت قرار داشت نیز نتوانست گلزنی کند و یک موقعیت عالی را از دست داد.

انتقادات از او شدت گرفته و برخی شایعات حکایت از جدایی قطعی او در پایان فصل دارند.

آلن شیرر اسطوره فوتبال انگلیس اما این انتقادات را غیرمنصفانه می داند و به دفاع از رونالدو پرداخت. او به بی تی اسپورتس گفت:« رونالدو بازیکنی باورنکردنی و یکی از بهترین های تاریخ است ولی خُب، به ۳۷ سالگی رسیده و این غیر قابل انکار است.

رونالدو نیمکت نشینی را دوست ندارد چرا که میل همیشگی او حضور در میدان و کمک به پیروزی تیمش است. او هرگز دوست ندارد شکست بخورد و برای تیمش در زمین هر کاری انجام می دهد که بازنده نشود. او دوست دارد تمام ۹۰ دقیقه را در ترکیب تیم باشد. زمانی که رونالدو در ترکیب نباشد، هر مربی از بابت این تصمیم تحت فشار قرار می گیرد و این واضح است.»

شیرر ادامه داد:« رونالدو حق دارد از خود سوال کند که خودش را درگیر چه چیزی کرده است. او مقصر شرایط کنونی یونایتد نیست. او حق دارد بگوید اگر نبود، شرایط تیمش بدتر از این می شد. زمانی برای من هم چنین اتفاقی رخ داد و در پایان دوران فوتبالم نیمکت نشین شدم. نمی توانستم برخی حرف‌ها در مورد خودم را باور کنم و انگار مقصر نتایج بد تیم بودم. برای من شرم آور و مسخره بود.

  صعود جنجالی و بحث برانگیز تیم ملی اروگوئه به جام جهانی

رونالدو در پایان هر بازی نیازی به حمایت و تشویق هم تیمی هایش ندارد، بلکه جوانان تیم باید افتخار کنند که تجربه بازی کنار او را به دست آورده اند و این باید برای آنها رویایی باشد. آنها باید از توصیه های او بهترین استفاده را ببرند. اگر این کار را نمی کنند، مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. مشکل منچستر در خط دفاعی است یا گل نزدن های رونالدو؟ رونالدو از نتایج منچستر عصبانی است و از این بابت به او حق می دهم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان