• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • شروع تظاهرات هماهنگ بیش از ۱۰۰ شهر جهان برای همراهی با صدای مردم ایران

شروع تظاهرات هماهنگ بیش از ۱۰۰ شهر جهان برای همراهی با صدای مردم ایران

پیام جوان: در پی فراخوان انجمن خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی برای تظاهرات هماهنگ، بیش از ۱۰۰ شهر جهان به این فراخوان پاسخ دادند و با شروع روز شنبه ۱۹ نوامبر، ایرانیان خارج از کشور همچون هفته‌های گذشته تجمعات گسترده اعتراضی برگزار می‌کنند.

شمار زیادی از ایرانیان مقیم ملبورن در یکی از میدان‌های این شهر تجمع کردند تا اعتراض خود را به کشتار کودکان به دست جمهوری اسلامی و رفتار خشونت‌آمیز با معترضان نشان دهند. در شهرهای پرت، بریزبن و دیگر شهرهای استرالیا نیز ایرانیان مقیم این کشور تظاهراتی هماهنگ بر پا کرده و با همخوانی سرودهای انقلابی، علیه جمهوری اسلامی شعار دادند.

این گردهم‌آیی‌ها و راهپیمایی‌ها به دعوت انجمن خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی و حامد اسماعیلیون، سخنگوی این انجمن بر پا شده است.

اسماعیلیون روز جمعه در توییتی برای تجمع هماهنگ در سومین سالگرد جنایات آبان و رساندن صدای انقلاب مردم ایران به دنیا نوشت: «برای جان‌باختگان آبان، برای کیان عزیز، برای ایذه و بوکان و زاهدان و سنندج و ده‌ها شهر دیگر، برای جلوگیری از اعدام جوانان، برای گفتن از شجاعت، برای رسوا کردن آدمکش …»

  شماری از سناتورهای آمریکایی: همکاری‌های نظامی بین کره شمالی و روسیه تاکید دیگری است بر لزوم ادامه حمایت ایالات متحده از اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان