• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • راینهارد رائوبال، رئیس باشگاه دورتموند: مقایسه شرایط این تیم با بایرن مونیخ منطقی نیست

راینهارد رائوبال، رئیس باشگاه دورتموند: مقایسه شرایط این تیم با بایرن مونیخ منطقی نیست

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در ابتدای فصل به نظر می رسید دورتموند با در اختیار داشتن ستاره ای مانند ارلینگ هالند می تواند به ۹ سال روند قهرمانی های پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دهد. اما شکست در تقابل مستقیم شرایط را برای دورتموند دشوار ساخت و حالا تنها طی چند هفته فاصله دو تیم به ۹ امتیاز افزایش پیدا کرده است.

حالا راینهارد رائوبال، رئیس باشگاه دورتموند اعتراف کرد با توجه به تفاوت شرایط مالی دو تیم، اصلا مقایسه آنها و بایرن مونیخ کاری منطقی نیست و دورتموند اصولا کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول بوندسلیگا را هدف اصلی خود می داند.

راینهارد رائوبال گفت: “برای مدت طولانی است که دائما ما با باشگاه بایرن مونیخ مقایسه می شویم. به نظر من این کار نقض عدالت در مورد دورتموند است، زیرا وقتی شرایط اقتصادی متفاوت دو باشگاه را می بینید متوجه خواهید شد که چنین مقایسه هایی چندان هم منطقی نیست. همه نباید فقط به بایرن مونیخ نگاه کرده و شرایط این باشگاه را در نظر بگیرند. هدف دورتموند همیشه صعود به لیگ قهرمانان اروپا بوده و در حال حاضر نیز شرایط اینگونه است. ما برای رسیدن به این در مسیر درستی هستیم و می توانیم فصل بعد نیز در لیگ قهرمانان شرکت کنیم.”

  عصبانیت ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، از عملکرد داوری در بازی برابر بایرلورکوزن

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان