• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقاد صریح قاسم رضایی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک از حمید سوریان

انتقاد صریح قاسم رضایی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک از حمید سوریان

پیام جوان: به گزارش مهر، قاسم رضایی دارنده دو مدال طلا و برنز المپیک و دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز کشتی فرنگی جهان، در ادامه انتقادات شدید خود از تصمیمات محمد بنا و چرخه انتخابی تیم ملی این بار در صفحه رسمی خود از حمید سوریان دارنده ۷ طلای جهان و المپیک و نایب رئیس فدراسیون کشتی انتقاد کرد.

بر این اساس قاسم رضایی خطاب به حمید سوریان نوشت:

«آقای سوریان برای شما که سال‌ها بدون انتخابی برای مسابقات جهانی انتخاب شده‌اید و مدال‌های رنگارنگی که برازنده شما هم هست، بر گردن آویختید، چرا نامی از محسن حاجی‌پور، جاسم امیری، عبدالحمید پاپی در زمان حضور شما، اصلاً به زبان نمی‌آمد، نکند که شاید در یک انتخابی بر شما پیروز شوند و سیستم گلخانه‌ای زیر سوال برود. مسلماً شما بهره برده این سیستم هستید و نباید هم مقابل آن بایستید. از طرفی جو حاضر به گونه‌ای به موضوع می‌پردازد که انگار قبل از سال ۲۰۰۳ و و آمدن آقای بنا اصلاً کشتی فرنگی وجود نداشته است، باید خدمت‌تان عرض کنم پس مدال طلای حسن رنگرز در سال ۲۰۰۱ که الگوی ورزشکارانی، چون من بود از کجا آمد؟ مسعود هاشم‌زاده که با ناداوری مدالش را در المپیک از دست داد و علی اشکانی که هنوز هم فنی‌تر از ایشان در ایران به چشم ندیده‌ام و پرویز زیدوندها و مجید رمضانی‌ها.

آقای بنا؛ کشتی فرنگی کشور ما رو به جلو بوده و هست. شما کشتی فرنگی کشور را به گونه‌ای برای همه چیدید که برای هر کسی سقفی تعیین می‌کنید و اگر کسی بخواهد استعداد بیش‌تری از خود نشان دهد حذف می‌شود و باید همه کشتی فرنگی کشور در محدوده‌ای که شما خط کشیده‌اید راه بروند. این رفتار سلیقه‌ای باعث سرخورده شدن مربیان در تمام کشور و کناره‌گیری بسیاری از مربیان خوب کشور در جای جای این مرز و بوم شده است. به طوری که بسیاری از استان‌ها سراغ کشتی فرنگی نمی‌روند و نه انگیزه‌ای برای مربی مانده و نه کشتی‌گیر. در برابر این همه فریاد و خون دل برای این گوش شکسته‌های دیروز و دل‌شکسته‌های امروز کشتی، شما چاره‌ای جز تغییر رویه نخواهید داشت.»

  مهدی قائدی با قراردادی بلندمدت به عضویت تیم فوتبال شباب الاهلی امارات درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان