• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گوتی، اسطوره رئال مادرید: انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید اتفاق عجیبی نخواهد بود

گوتی، اسطوره رئال مادرید: انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید اتفاق عجیبی نخواهد بود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، هنوز ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد قطعی نشده و این ستاره گلزن و پرتغالی تمایلی به ماندن در یونایتد ندارد. در هفته‌های اخیر از اتلتیکومادرید به‌عنوان یکی از مشتریان احتمالی رونالدو نام برده شده، اما نباید فراموش کرد این بازیکن ۹ سال در تیم رقیب بازی کرد و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. حالا گوتی مدعی شد هواداران رئال مادرید خیلی رونالدو را دوست دارند، اما انتقال او به باشگاه رقیب برای گوتی قابل باور است.

گوتی گفت: “اگر کریستیانو رونالدو تصمیم دارد راهی اتلتیکومادرید شود، چرا که نه؟ اتلتیکو تیم بزرگی است و رونالدو نیز بازیکن فوق العاده‌ای به شمار می‌آید. اتلتیکو مادرید به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ بوده و فکر می‌کنم آنها ترکیب خوبی با یکدیگر خواهند بود. البته رفتن رونالدو به این تیم برای من عجیب است، زیرا هواداران رئال مادرید او را خیلی دوست دارند و البته رونالدو نیز بازیکنی واقعا دوست داشتنی است.

من معتقدم رونالدو در گذشته همه کار برای رئال مادرید انجام داده و اگر او می‌خواهد در تیم بزرگی مانند اتلتیکو مادرید و در لیگ اسپانیا بازی کند و اینگونه احساس خوشحالی می‌کند، چرا باید فکر کنیم که این انتقال رخ نخواهد داد؟

توفان بارسلونا در پنجره تابستانی؟ ما سال گذشته بارسایی آرام را دیدیم و فکر می‌کنم این اتفاق، این فصلِ لالیگا را به مراتب جذاب‌تر خواهد کرد. تقویت تیم‌های بزرگ و مهم در اسپانیا مانند بارسلونا هر چه بیشتر انجام پذیرد، برای کل لیگ مفید خواهد بود.”

  ترکیب اصلی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان