کالیفرنیا دستورالعمل‌های قرنطینه آبله میمون را صادر می‌کند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، وزارت بهداشت ایالتی در نهایت دستورالعمل‌هایی را برای ویروس آبله میمون ارائه می‌کند که از طریق تماس پوست به پوست باعث ایجاد بثورات یا زخم می‌شود.

بر اساس این دستورالعمل‌ها، توصیه می شود افراد مبتلا به آبله میمون در منزل خود را ایزوله کنند و تا زمانی که پوست زخم ها به طور کامل بهبود نیافته و تمام علائم حداقل به مدت ۴۸ ساعت برطرف نشده است، به سر کار نروند یا از خانه خارج نشوند.

افرادی که هم اتاقی دارند باید در اتاقی جداگانه ایزوله شوند و از تماس نزدیک پوست به پوست با سایر افراد و حیوانات خانه خودداری کنند.

تمام لباس‌ها و ملافه‌هایی را که فرد مبتلا به ویروس استفاده می‌کند، به‌ویژه وسایلی که هر زخمی را لمس کرده‌اند، بشویید و سطوح را ضدعفونی کنید. اگر فردی مبتلا به ویروس با شخص دیگری حمام مشترک دارد، تمام سطوح باید پس از استفاده توسط فرد مبتلا به آبله میمون تمیز و ضدعفونی شود.

افراد مبتلا به آبله میمون که در تماس نزدیک با دیگران هستند باید زخم های التیام نیافته را با باند بپوشانند. آنها همچنین می توانند ماسک بزنند.

دیروز کلینیک واکسیناسیون آبله میمون در بیمارستان عمومی زاکربرگ سن فرنسیسکو ۳۴۹ دوز واکسن تجویز کرد. به نظر می رسد که تقاضا برای واکسن در حال کاهش است. این کلینیک در روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ نیز باز می باشد

  چرا ساکنان بیشتری از Bay Area به فکر ترک کردن این منطقه هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان