• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هزینه ۱۸۵ میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید بازیکن از رئال مادرید

هزینه ۱۸۵ میلیون یورویی منچستریونایتد برای خرید بازیکن از رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شب گذشته باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که کاسمیرو هافبک باتجربه برزیلی را از رئال مادرید به خدمت گرفته است. کاسمیرو در ۹ فصل حضور در رئال مادرید ۵ بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و حالا به دنبال تجربه چالشی جدید در یونایتد خواهد بود.

منچستریونایتد برای خرید کاسمیرو ۷۰ میلیون یورو هزینه کرد و به این ترتیب، این هافبک برزیلی به ششمین خرید گران‌قیمت تاریخ این باشگاه تبدیل شد. گفته می شود که قرارداد کاسمیرو با منچستریونایتد ۴ ساله است و او تا تابستان ۲۰۲۶ در اولدترافورد خواهد ماند.
او دیروز برای آخرین بار در تمرینات رئال شرکت کرد و در پایان تمرین با همه اعضای تیم خداحافظی کرد. باشگاه رئال هم او را نماینده ارزش‌های این باشگاه توصیف و برای او در ادامه دوران حرفه ای‌اش آرزوی موفقیت کرد.

منچستریونایتد تا به اینجا بهترین خریدار بازیکن از رئال مادرید بوده است. یونایتد تابستان ۲۰۱۴ برای جذب آنخل دی‌ماریا ۷۵ میلیون یورو هزینه کرد و ستاره آرژانتینی، رئال را به مقصد اولدترافورد ترک کرد. تابستان سال گذشته نیز یونایتد برای جذب رافائل واران ۴۰ میلیون یورو به رئال پرداخت کرد. با احتساب هزینه ۷۰ میلیون یورویی برای کاسمیرو، یونایتد از سال ۲۰۱۴ تا به امروز برای خرید بازیکن ۱۸۵ میلیون یورو به رئال پرداخت کرده است.

با انتقال ۷۰ + ۱۵ میلیون یورویی کاسمیرو به منچستریونایتد، این هافبک برزیلی، حالا سومین انتقال بزرگ تاریخ رئال مادرید است. بالاتر از همه کریستیانو رونالدو قرار دارد که تابستان ۲۰۱۸ از رئال با ۱۱۷ میلیون یورو راهی یوونتوس شد.

دی‌ماریا نیز در رتبه دوم قرار دارد. کاسمیرو سوم است و پس از این سه بازیکن، آلوارو موراتا، مسوت اوزیل، متئو کوواچیچ، اشرف حکیمی، روبینیو، رافا واران و گونسالو ایگواین قرار دارند.

  درگیری لفظی شدید آندره اونانا، ستاره کامرونی منچستریونایتد با ساموئل اتوئو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان