• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تونی کروس: رونالدو سهم تعیین کننده ای در کسب بسیاری از عناوین قهرمانی ما داشت

تونی کروس: رونالدو سهم تعیین کننده ای در کسب بسیاری از عناوین قهرمانی ما داشت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه در حال سپری کردن سال پایانی قرارداد خود با پاری سن ژرمن است و به نظر می رسد در صورت عدم توافق برای تمدید قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات فعلی، رئال مادرید در تابستان آینده این بازیکن را به صورت رایگان جذب خواهد کرد. حالا تونی کروس در مورد احتمال این انتقال، رفتن لیونل مسی به پاری سن ژرمن و مقایسه رونالدو و مسی صحبت کرده است.

تونی کروس گفت: “ما خواهیم دید که شرایط از همه نظر چگونه پیش می رود. شاید انتقال لیونل مسی به پاریس به سود ما باشد، زیرا بزرگ ترین رقیب ما بهترین بازیکن خود را از دست داده است. همچنین شاید در نتیجه این انتقال حتی اتفاق خوب بیشتری رقم بخورد. شاید بازیکنی از پاریس به ما بپیوندد. اگر انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رخ دهد، نمی دانم. اما در کل رفتن لیونل مسی به پاری سن ژرمن به ضرر ما نخواهد بود.

مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی؟ در روزهای بازی من کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تمام دوران بود. البته من جانبدارانه هم حرف می زنم، زیرا رونالدو سهم تعیین کننده ای در کسب بسیاری از عناوین قهرمانی ما داشت. بازی کردن در کنار رونالدو هیجان انگیز و فوق العاده بود.

ما نه تنها هم تیمی، بلکه در رختکن و در محل زندگی نیز با هم همسایه بودیم. رونالدو درست در خانه کنار من زندگی می کرد و دیدن کمال گرایی بالای این بازیکن بسیار تاثیرگذار بود. به همین دلیل نام بردن از مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ برای من ممنوع است.”

  تیم ملی هندبال زنان ایران در راه مسابقات هندبال قهرمانی بانوان اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان