• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یکی از چهار تیم برتر جهان

برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یکی از چهار تیم برتر جهان

پیام جوان: رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین گفتگوی خود به بحث بازی خداحافظی سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس واکنش نشان داد و اعلام کرد احتمالاً دیدار با یکی از چهار تیم برتر دنیا، بازی خداحافظی او خواهد بود.

وی همچنین به جذب یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و اینکه گران‌ترین خرید لیگ است واکنش نشان داد و جذب کریم انصاریفرد و شیخ دیاباته را رد کرد.

درویش در خصوص لغو بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل ملوان به خاطر اطلاعیه پرسپولیس گفت: با اینکه ملوان تیم خوب و پرطرفداری است ولی تمایلی به انجام این کار نداشتند. شاید در فصل بدنسازی بودند و بهانه‌ای آمد که چرا آن اطلاعیه این‌طور بود. ارزش سیدجلال بالاتر از این بود که برای یک اطلاعیه که قداست ملوان رعایت نشد بازی به هم بخورد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شاید یک بازی خارجی با یک تیم بسیار، بسیار بزرگ داشته باشیم. اسم نمی برم که بعداً نگویند سنگ بزرگ علامت نزدن است. آنها به ما پیشنهاد دادند و خارج از ایران است. این تیم جزو چهار تیم اول دنیا است. اگر آن بازی در «فیفادی» انجام بشود، حتماً برای خداحافظی سیدجلال در نظر می‌گیریم. اگر هم نشود در صدد یک مسابقه دیگر هستیم.

درویش در خصوص اینکه یورگن لوکادیا گران‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران است، تصریح کرد: بعید می دانم گران‌ترین بازیکن لیگ باشد. او بهترین بازیکن از نظر رزومه در ۳۰ سال اخیر است که به ایران آمده است. او مستقیم از بوندس لیگا آمده و به آرسنال، بایرن مونیخ و دورتمند گل زده است.

وی درباره اینکه مانوئل فرناندز بازیکن سپاهان هم چنین شرایطی دارد، گفت: باز هم قابل قیاس نیست. لوکادیا در تیم‌های زیر ۱۶، زیر ۱۸، زیر ۲۰ و زیر ۲۲ سال هلند بازی کرده است.

  مصدومیت رونالد آرائوخو و عدم بازی وی برابر برزیل

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه جذب لوکادیا یک میلیون دلار برای باشگاه آب خورده است، اظهار کرد: خواستیم به هوادار بگوییم اگر شما در جو اسیر دلال بازی و شعارهای دلالی گرفتار نشوید و به مدیران و خادمین خود اعتماد کنید آنچه شایسته پرسپولیس است را در حد نام این باشگاه می‌آوریم.

درویش همچنین مذاکره با شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال را تکذیب کرد و درباره کریم انصاریفرد هم گفت: اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستانی با کریم انصاریفرد صحبت کردیم ولی او گفت تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان