• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • این وسیله‌ها را با ماشین لباسشویی بشویید

این وسیله‌ها را با ماشین لباسشویی بشویید

ماشین‌ها زندگی را از گذشته بسیار راحت‌تر کرده‌اند. حالا این ماشین می تواند در جاده باشد یا ماشین‌هایی که رد کارخانه و آشپزخانه به کار گرفته می‌شوند. از مهم‌ترین ماشین‌ها در زندگی روزمره ماشین لباسشویی است. ماشینی که اگر قابلیت‌های آن را به درستی بشناسیم علاوه بر رخت چرک‌های روزمره می‌توان وسیله‌های دیگر را نیز با آن شست و شو داد و کار سخت را آسان کرد. به شدت مراقب باشید که برخی وسیله‌ها را هرگز با ماشین لباسشویی نشورید.

وسایل ورزشی

در کیف ورزشی می‌تواند سرشار از عرق و کثیفی باشدو بخش خارجی کیف می تواند از جرم ها و میکروب هایی که در اتاق رخت کن وجود دارند، پر شود. پس تمام جیب های کیف خود را باز کرده و به دقت ببینید که آیا چیزی درون جیب ها وجود دارد یا نه و با دور آرام و آب سرد ماشین، کیف را بشویید.

پادری

پادری ها از محل هایی است که محل تجمع کثیفی است. برای شستن پادری و فرش ابتدا آن را تکان دهید تا گرد و غبار و خاک آن گرفته شود. سپس پادری ها را به همراه تعدادی حوله حمام برای اینکه ماشین به خوبی کار کند و در حالت تعادل بماند، داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. دقت کنید که پودر لباسشویی به اندازه نصف لیوان باشد و ماشین با دور آهسته و آب سرد کارکند.

بالش

بالش ها را می توانید ماه یا سالی یک بار با با دور آهسته و آب گرم ماشین بشویید. برای این که مطمئن شوید که بالش ها به خوبی شسته شده و کف صابون ندارند، بگذارید تا برای بار دوم آنها با آب سرد آبکشی شوند. سپس برای خشک شدن مواد درون بالش ها، آن ها را به همراه چند توپ پلاستیکی خشک کننده روی حرارت کم و ملایم خشک کنید.

  مطالعات می‌گویند کاهش وزن طولانی‌مدت دشوار است

کفش

شستن کفش همیشه کار دشواری است اما می‌توان با رعایت چند نکته آنها را به ماشین لباسشویی سپرد تا تمیز به شما تحویل دهد. ابتدا بند کفش را باز کنید و برای اینکه بند ها با یکدیگر گره نخورند، آنها را داخل رو بالشی کتانی بگذارید. سپس، کفی درون کفش را بیرون آورده و کفش کتانی را با رو بالشی درون ماشین لباسشویی قرار دهید. اگر نگران هستید که کفش ها خراب شوند، می توانید از چند حوله به هنگام شستن درون ماشین استفاده کنید. مایع شوینده را درون مخزن ماشین بریزید و برای برطرف کردن بوی بد کفش ها، کمی سرکه سفید به ماشین اضافه کنید. ماشین را با دور آهسته آب سرد تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان