• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال بازگشت لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای به بارسلونا

احتمال بازگشت لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای به بارسلونا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نبود یک مهاجم گلزن احتمالا مهم ترین مشکل ترکیب فعلی بلوگراناست و حالا اهمیت بازیکنان جدا شده این تیم در یک سال اخیر بیشتر مشخص می شود. لوییس سوارز که حالا ۳۳ ساله است، در سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوست و در آن مقطع به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته شده و ۱۹۱ گل برای این تیم اسپانیایی به ثمر رساند.

اما حالا شبکه رادیویی ۸۹۰ اروگوئه ادعا کرد احتمال جدایی لوییس سوارز از اتلتیکو در تابسان سال بعد و البته بازگشت او به بارسلونا وجود دارد. قرارداد این بازیکن با روخی بلانکوس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز تواقفی مبنی بر تمدید قرارداد صورت نگرفته است. از طرفی رونالد کومان که رابطه بدی با لوییس سوارز داشت از بارسلونا جدا شده و ژاوی روی نیمکت این تیم حضور یافته که دوستی دیرینه ای با ستاره سابق بلوگرانا دارد.

هم تیمی سابق سباستین آبرو خبر از احتمال بازگشت این بازیکن به اروگوئه داده است. آبرو گفت: “من با لوییس سوارز صحبت کرده و او گفت که اگر سرمربی ناسیونال باشم، او می تواند به این تیم برگردد.”

همچنین انتقال به MLS گزینه دیگری برای سوارز است و نیکلاس لودیرو، همبازی او در سوارز چندی قبل مدعی شد که این مهاجم ترجیح می دهد فصل بعد در لیگ ایالات متحده به میدان برود. اما در صورت حفظ آمادگی، ممکن است ژاوی در پایان فصل دستور خرید این بازیکن را صادر کرده و دوباره شاهد حضور لوییس سوارز در ترکیب بارسلونا باشیم.

  دلیل عدم انتقال فلورنتینو لوئیس، هافبک 24 ساله بنفیکا به بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان