• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران: ژاپن پروتکل های بسیار سخت گیرانه ای برای المپیک توکیو در نظر گرفته است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران: ژاپن پروتکل های بسیار سخت گیرانه ای برای المپیک توکیو در نظر گرفته است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد ژاپن پروتکل های بسیار سخت گیرانه ای برای المپیک توکیو در نظر گرفته است.

صمد نیکخواه بهرامی که در روزهای اخیر به همراه تیم ملی بسکتبال در اردوی ژاپن به سر می برد، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو هم انتخاب شد. او تا ۲۰ روز دیگر به توکیو بازمی گردد تا اول مردادماه به عنوان پرچمدار جلوتر از سایر ورزشکاران ایرانی در افتتاحیه المپیک رژه برود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از انجام چند بازی تدارکاتی با ژاپن در این کشور گفت: به خاطر کرونا پروتکل های سختی از سوی ژاپن وضع شده و قرار است در المپیک نیز این شرایط ادامه دار باشد. ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند و حتی نباید از اتاق خودشان هم بیرون بیایند.

وی افزود: شرایط برای ورزشکاران همه کشورها در المپیک یکسان است و به هر حال باید با آن کنار بیاییم. امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نیکخواه بهرامی در خصوص برگزاری اردو در ژاپن گفت: اردوی خیلی خوبی بود چون مثل همیشه ژاپنی ها با برنامه عمل کردند. ژاپن با اضافه کردن بازیکنان دورگه و تبعه نسبت به گذشته متفاوت شده است. آن ها از چند سال قبل برنامه ریزی دقیقی برای المپیک کردند. کادرفنی تیم ملی ایران هم ترکیب های مختلفی را در این اردو محک زد.

کاپیتان صمد در خصوص پرچمداری کاروان ایران هم عنوان کرد: خوشحالم که از سوی مسئولان ورزش کشور به عنوان پرچمدار انتخاب شدم و این افتخار بزرگی است. با این انتخاب نام من در کنار نام بزرگان و اسطوره های ورزش ایران قرار گرفت.

  زلاتان یک جلسه محروم شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان