• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از تساوی ۱-۱ مقابل پورتو: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از تساوی ۱-۱ مقابل پورتو: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، میلانی ها که در سه دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان شکست خورده بودند، در دیدار دیشب هم در دقیقه ۶ دروازه شان را باز شده دیدند. اما در نیمه دوم، گل به خودی چنسل امبِمبا، کار را به تساوی کشید.

پیولی که تیمش در سری آ به همراه ناپولی در صدر جدول قرار دارد، گفت:” ما می‌توانستیم بهتر کار کنیم؛ به ویژه در نیمه اول در تصمیم‌گیری فاقد برندگی لازم بودیم.

اگر حریف از جلو پرس کنند و خط دفاعی شان اینقدر بالا بازی کند، ما باید به دنبال توپ های در عمق باشیم اما ما این کار را با دقت کافی انجام ندادیم.

من نمی‌توانم در مورد نیمه دوم نارضایتی داشته باشم؛ از نظر عطش بازیکنان، انرژی و شانس هایی که ایجاد کردیم. متاسفانه، برای رسیدن به پیروزی در دیدارهای اروپایی، باید سطح بالایی داشته باشید و ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.”

سرمربی روسونری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با کسب ۱ امتیاز از ۴ بازی، تیمش شایسته صعود به مرحله بعد است یا خیر، گفت:” برای اینکه شایسته چنین چیزی باشید، باید در دیدارهای‌تان به پیروزی برسید. پورتو در ۵ دیدار خارج از خانه اخیرش نتایج خوبی کسب کرد و ما فراموش نمی‌کنیم که آنها فصل گذشته یوونتوس را از چمپیونزلیگ حذف کردند. ما باید ثبات بیشتری داشته باشیم.”

  روزنامه گاتزتا دلا اسپورت از تمایل اینتر به جذب مهدی طارمی در همین نقل و انتقالات زمستانی خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان