• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ترکیب احتمالی تیم ملی عراق مقابل ایران با حضور ۵ مدافع

ترکیب احتمالی تیم ملی عراق مقابل ایران با حضور ۵ مدافع

تیم های ملی ایران و عراق در آخرین دیدار خود در دور گروهی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ به وقت تهران در استادیوم المحرق شهر منامه در کشور بحرین به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم یا تیم های راه یافته از این گروه به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی مشخص شود.

دیدار رفت دو تیم که در اردن برگزار شد، با نتیجه دو بر یک به سود عراق به پایان رسید. در آن بازی ابتدا مهند علی ملقب به میمی گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه احمد نوراللهی حساب کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۹۲ علاء عبدالزهرا گل پیروزی بخش عراق را وارد دروازه بیرانوند کرد.

در همین خصوص، وب سایت المعلومة عراق ترکیب احتمالی این کشور برای بازی امشب را اعلام کرده است. انتظار می رود که جلال حسن سنگربان تیم الزوراء در این بازی درون دروازه تیمش قرار بگیرد. سرکو کاتانچ برای حفاظت از دروازه تیمش، با ۵ مدافع وارد زمین می شود.

در خط دفاعی نیز سعد ناطق و علاء مهاوی مدافعین با تجربه الشرطه در کنار علی عدنان بازیکن تیم ونکوور کانادا امروز به میدان می روند. دو بازیکن خط دفاعی نیروی هوایی یعنی احمد ابراهیم و میثم جبار که برابر تراکتور هم حضور داشتند، روبروی ایران قرار می گیرند.

در خط میانی نیز صفا هادی بازیکن کریلیا سورتوف روسیه در کنار امجد عطوان، طارق همام و بشار رسن وارد زمین مسابقه خواهند شد. تک مهاجم تیم کاتانچ نیز مطاق انتظار، مهند علی مهاجم فصل گذشته السیلیه قطر خواهد بود.

  کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران به رده پنجم رنکینگ جهانی صعود کرد

ترکیب احتمالی عراق:

جلال حسن، احمد ابراهیم، سعد ناطق، میثم جبار، علی عدنان، علاء مهاوی، صفا هادی، امجد عطوان، همام طارق، بشار رسن و مهند علی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان