• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ونگر: هری کین باید در تاتنهام بماند

ونگر: هری کین باید در تاتنهام بماند

پس از اعلام جدایی سرخیو آگوئرو از جمع سیتیزن ها در تابستان پیش رو، این تیم اکنون به دنبال جذب مهاجمی در حد و اندازه های اسطوره آرژانتینی خود است.

ارلینگ هالند، ستاره ۲۰ ساله دورتموند، یک ماشین گلزنی است و گفته می شود هدف شماره یک سیتیزن ها در پنجره تابستانی است. همچنین تایم گزارش کرده است که گواردیولا هری کین را هم به عنوان هدف دوم در نظر دارد تا اگر در نبرد بر سر امضای قرارداد با هالند از رقبای نامدار اروپایی شکست خورد، کاپیتان تاتنهام را به ورزشگاه اتحاد ببرد.

کین با ۲۷ سال سن از هالند ۲۰ ساله مسن تر است اما دراین سال ها خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک در لیگ برتر و تیم ملی انگلیس ثابت کرده است. او از ۹ سال پیش که با تاتنهام به لیگ برتر آمد در ۲۳۴ بازی ۱۶۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

اخیرا گفته می شود که هری کین اگر در این فصل هم به همراه تاتنهام جامی نبرد، تصمیم به جدایی از این تیم خواهد گرفت. تاتنهام تنها شانس بردن کارابائوکاپ را دارد و به زودی باید برابر سیتی در فینال این رقابت ها شرکت کند.

کین مدت ها است که از سوی هواداران آرسنال به عنوان دشمن شماره یک این تیم شناخته می شود. کین که در نوجوانی عکس هایی با پیراهن آرسنال داشت، به توپچی ها پشت کرد و به رقیب همشهری پیوست و اکنون با ۱۱ گل رکوردار گلزنی به آرسنال در دربی ها است.

این موضوع اما مانع آرسن ونگر نمی شود تا زبان به نصیحت کاپیتان تاتنهام بگشاید.

  تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس، میامی هیت و نیواورلینز پلیکانز در چهارمین بازی مرحله پلی‌آف لیگ NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند

ونگر گفت: “تاتنهام در موقعیتی است که می تواند جاه طلب باشد و ما نباید اوضاع را فقط بر حسب وضعیت امروز قضاوت کنیم. تاتنهام در ماه دسامبر در صدر لیگ بود. وقتی من هنوز در آرسنال بودم خیلی موقعیت های کمی پیش آمد که تاتنهام توانست خود را به صدر جدول برساند.

او تنها کسی است که می تواند این موفپقعیت را بررسی کند. بازیکنی مثل او همیشه از طرف دیگر باشگاه ها دنبال می شود و هیمشه باید موقعیت خود را ارزیابی کند.

او تاکنون رد تاتنهام یک رهبر واقعی و درجه یک بوده است. او در تیم ملی انگلیس هم رهبر درجه یکی است. من به تعهدی که او دارد و توانایی هایش به شدت احترام می گذارم.

چیزی که امروز دوست دارم این است که او می تواند اساسا به عنوان یک شماره ۱۰ بازی کند، به خاطر کیفیتی که پاس گل هایش دارد و سرعت دیدی که دارد. همچنین سرعتی که در تبدیل توپ های بلند به گل دارد واقعا استثنایی است.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان