• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژاوی: هدفم مربیگری بارسلوناست

ژاوی: هدفم مربیگری بارسلوناست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ژاوی هرناندز سال ۲۰۱۵ بود که از بارسا جدا شد و به فوتبال قطر رفت. او پس از چند سال بازی برای السد، مدتی است که هدایت این تیم را برعهده گرفته و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرده است. اخیرا ژاوی قراردادش را نیز با این تیم تمدید کرد و تا جام جهانی قطر به عنوان سفیر فوتبالی این کشور هم مشغول خواهد بود.

ژاوی در چند مقطع نیز پیشنهاد مربیگری بارسا را دریافت کرده ولی شرایط را مناسب تشخیص نداده است. ابتدا ژانویه ۲۰۲۰ بود که مدیران بارسا به قطر رفتند تا ژاوی را به عنوان جانشین ارنستو والورده تعیین کنند ولی در نهایت او پاسخ منفی داد. تابستان همان سال نیز ژاوی گزینه جانشینی ستین بود ولی بازهم پاسخ رد داد. ژاوی در یکی دو ماه گذشته نیز گزینه جانشینی رونالد کومان بوده ولی همچنان معقتد است زمان بازگشتش به بارسا نیست.

ژاوی امروز و در مصاحبه با “۲۰ minutos” و در مورد مربیگری بارسلونا گفت:« هدفم این است که مربی بارسلونا شوم. هرگز این را پنهان نکرده ام و همه این مساله را می دانند. این هدف و رویای من است. نمی دانم بالاخره به آرزویم می رسم یا نه ولی الان در السد خوشحالم و به مربیگری این تیم افتخار می کنم. اگر بازهم پیشنهادی از بارسا دریافت کنم، آن را بررسی خواهم کرد و سپس تصمیم می گیرم. الان اما از زندگی و مربیگری در قطر کاملا راضی و خوشحالم.»

  ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسلونا: این تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان