• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم پرش با اسب بریتانیا موفق به کسب مدال طلای تیمی در المپیک توکیو شد

تیم پرش با اسب بریتانیا موفق به کسب مدال طلای تیمی در المپیک توکیو شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم پرش با اسب بریتانیا آخرین بار در سال ۱۹۷۲ برنده این مسابقات شده بود و این اتفاق بعد از ۴۹ سال برای این تیم تکرار شد. این یازدهمین مدال طلای تیم بریتانیا در بازی های ۲۰۲۰ است و حالا آنها رتبه ششم جدول اهدای مدال را به خود اختصاص داده اند. تیم ملی استرالیا در این مسابقات در رده دوم قرار گرفت و فرانسه نیز که در المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ قهرمان شده بود، مدال برنز تیمی را به دست آورد.

تیم سه نفره بریتانیا شامل الیور تاونند، لورا کولت و تام مک ایوین در آخرین بازی روز دوشنبه رتبه اول را از آن خود کردند و البته الیور تاونند نیز در جدول رده بندی انفرادی پیش افتاد. او بعد از اتمام مسابقات گفت: “من خودم را کمی تحت فشار قرار دادم که این طبیعی بود. اما دو هم تیمی دیگر من با عملکرد شگفت انگیز خود کار را برای من خیلی آسان کرده بودند. روی ادامه مسابقات تمرکز می کنیم، اما جشن بزرگی پیش رو داریم و فکر نمی کنم همه چیز با یک فنجان چای تمام شود.”

مک ایون نیز بعد از کسب این افتخار گفت: “ما ساعت های فراوانی تمرین کردیم تا بتوانیم به اینجا رسیده و چنین عملکردی را از خود نشان دهیم. این مدال نتیجه همه تلاش هایی بود که این گروه انجام داده است.”

  صعود پاراتکواندوکار وزن منهای ٧۵ کیلوگرم ایران به فینال بازی‌های توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان