• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مورینیو: تیم ملی ایتالیا با روبرتو مانچینی کاملا پیشرفت کرده است

مورینیو: تیم ملی ایتالیا با روبرتو مانچینی کاملا پیشرفت کرده است

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، معتقد است که تیم ملی ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی پیشرفت زیادی کرده است.

ایتالیا با سه پیروزی به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد و روز شنبه باید در دیداری سرنوشت ساز با اتریش رو به رو شود.

شاگردان مانچینی در حالی پا به بازی روز شنبه خود می گذارند که در ۳۰ بازی گذشته خود شکست نخورده اند و در یورو ۲۰۲۰ نیز موفق شده اند تا این مرحله دروازه خود را بسته نگه دارند.

ژوزه مورینیو که در تابستان قرار است هدایت رم را بر عهده بگیرد می گوید که تجربه مانچینی در هدایت تیم های باشگاهی، عنصری کلیدی در موفقیت او در آتزوری است.

مورینیو گفت: “روبرتو مربی بسیار با تجربه ای است. به عنوان یک سرمربی باشگاهی است که شما خودتان را به بهترین شکل رشد می دهید.

هر چه سال های بیشتری را در یک باشگاه بگذرانید، بهتر خواهید شد و روبرتو بیست سال تجربه مربیگری در بهترین لیگ ها در بهترین کشورها را دارد.

بنابراین او کاملا آماده است. او پیش از این در مرحله مقدماتی توانایی خود را نشان داده، الان هم نشان می دهد که چقدر خوب است و تیم ملی، آتزوری، با هدایت او بسیار پیشرفت کرده است.”

ایتالیا فردا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اتریش خواهد رفت و امیدوار است بتواند به روند بدون شکست و بدون گل خورده ادامه دهد. آتزوری با قدرت نمایی در مرحله گروهی خود را یکی از بخت های قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ نشان داده است.

  پیام کوتاه لوئیس انریکه برای مارکو وراتی: جایی در پی اس جی نخواهی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان